網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月3日 星期五

頭髮繼續亂!林作夜蒲飲到醉醺醺 __,林作,

唔見麥明詩嘅?林作和前港姐麥明詩的戀情撲朔迷離成為熱話,加上林作暫別大律師工作殺入影圈,同時又和補習學校簽約做補習天王,認真新聞多多。日前他到中環夜蒲,與多名友人坐在吧枱摸杯底傾不停,飲到頭髮凌亂的他明顯略帶醉意,直至身邊的友人發現有記者在場,林作始用醉眼定一定神望清楚,然後急急告別友人,未夠12點便獨自走人。__________________________想聽歌?想睇MTV?想了解本地Ind ...


唔見麥明詩嘅?林作和前港姐麥明詩的戀情撲朔迷離成為熱話,加上林作暫別大律師工作殺入影圈,同時又和補習學校簽約做補習天王,認真新聞多多。日前他到中環夜蒲,與多名友人坐在吧枱摸杯底傾不停,飲到頭髮凌亂的他明顯略帶醉意,直至身邊的友人發現有記者在場,林作始用醉眼定一定神望清楚,然後急急告別友人,未夠12點便獨自走人。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!