網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月20日 星期一

一條毛都冇!周杰倫完美晒白滑美腿  __,周杰倫,

驟眼睇,真係以為周董條腿做咗激光脫毛!呢兩日網上瘋傳周杰倫(周董)晒白滑美腿相,睇過嘅人都讚佢雙美腿白滑到反晒光!周董見反應熱烈,喺社交網站上載呢張靚 ...


驟眼睇,真係以為周董條腿做咗激光脫毛!

呢兩日網上瘋傳周杰倫(周董)晒白滑美腿相,睇過嘅人都讚佢雙美腿白滑到反晒光!周董見反應熱烈,喺社交網站上載呢張靚相,張相見到周董着住三角褲大騷白滑美腿chok住唱歌,仲要一條腳毛都冇喎,真係有圖有真相!

唔少網友都大呼好正呀,連藝人任賢齊都忍唔住留言話:「這太猛了!」,火速成為熱話!咁大迴響,連周董都親自解話,其實對白滑肉腿原來並唔係佢嚟嘅,他留言:「十七年第一次在倫敦開演唱會 聽場館的人說售票速度贏過所有老外歌手。只能說,這讓我這愛面子的歌手的確心裡蠻蘇湖的 謝謝你們的熱情啦。哈哈,下次唱八場好了⋯⋯但到第八場會不會只剩兩個歌迷.....好吧!當我沒說。送給你們一張我以為歌迷幫我合成的照片,笑死我,過幾天換阿妹來了!記得去支持一下喔。」

識玩梗係玩自抽!周董你好嘢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!