掃呢頁CODE去手機

2017年3月17日 星期五

洪永城睥馬明 晒線唐詩詠:佢隻眼咁細 __,馬明,唐詩詠,洪永城,馬國明,

提到洪永城睥馬明,唐詩詠話洪永城隻眼咁細!藝人唐詩詠出席遊戲機活動,以一身運動造型上陣的她,大晒事業線兼露小蠻腰,健康又性感。她自言愛打遊戲機,尤其虛 ...


提到洪永城睥馬明,唐詩詠話洪永城隻眼咁細!

藝人唐詩詠出席遊戲機活動,以一身運動造型上陣的她,大晒事業線兼露小蠻腰,健康又性感。她自言愛打遊戲機,尤其虛擬實景技術(VR),續說:「細個好鍾意去機鋪。(品流唔複雜?)以前住喺美孚全部都係村民,所以媽咪好放心。」

同馬明係好朋友

唐詩詠指男友洪永城少玩遊戲機,反而熱愛做運動,問到有否陪男友做運動?作為廿四孝女友的她謂:「打波係男士運動,唔阻佢同朋友玩。」提到日前有指洪永城呷醋馬國明與唐詩詠咬耳仔,即睥走對方,詩詠笑說:「佢隻眼咁細!唔好咁啦,佢哋其實OK。(私底下會約出嚟?)未有呢個機會,但唔係本身有問題,係劇情發展,見面時OK有傾偈。(會唔會個傾吓點解決傳聞?)做好自己,冇咩嘢唔使理,唔好將大家嘅諗法放喺現實度。(畀唔到安全感洪永城?)冇可能,我同馬明係好好朋友,唔會咁樣,要同我啲朋友傾,大家笑完就算。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!