網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月23日 星期四

謝安琪:生兩個就夠晒數 阿聰爆囡囡報夢改名 __,謝安琪,

恭喜晒!現年40歲的謝安琪(Kay)再度榮升媽咪,據知她昨晚已到沙田仁安醫院準備生B,今日由老公張繼聰透過經理人公布喜訊,母女平安,成功湊得一個「好」 ...


恭喜晒!

現年40歲的謝安琪(Kay)再度榮升媽咪,據知她昨晚已到沙田仁安醫院準備生B,今日由老公張繼聰透過經理人公布喜訊,母女平安,成功湊得一個「好」字!而阿聰於下午現身接受傳媒訪問,分享再做爸爸的喜悅!據Kay早前透露預產期原定是本月底,上星期亦曾傳出她已到醫院生B,原來是虛驚一場,近日亦見Kay不時與朋友飯局,阿聰亦繼續拍劇開工,以為離生B日子尚有一段時間,想不到B女今日已搶閘出世。

歷緊新階段

再做爸爸的阿聰於下午五時現身,見他一臉笑容,更準備小禮物給傳媒,阿聰表示:「好多謝大家,呢一段日子好辛苦咁去關注我哋已經一段時間,好多謝大家祝福,覺得自己都好似經歷緊一個新階段,妹妹係下午三點幾出咗世,七磅半,係開刀生嘅。」阿聰透露囡囡叫張靖,英文名叫Karina,他又爆為何叫Karina:「有晚發夢,有個女來同我講要叫Karina!」

剪3次先剪到臍帶

雖然過程都有經驗,但係上次係順產,覺得上次自己好失禮,緊張到好似醉酒,因為實在太開心,係咁重覆咁講唔該、多謝,真係好失禮!今次就搵個位坐埋一邊,費事阻到大家,但都有撞到儀器。太太同囡囡都好叻,好快就聽到BB喊聲,第一次剪臍帶會覺得好粗,阿公(蘇永康)好叻,一下就搞掂!今次我再剪都剪咗三下,覺得好開心,好感動,都想Keep住硬漢啲,醫生叫我講下笑、唔好咁緊張,我好似小學訓導會係咁講加油。」又指太太做手術時,自己都感到好肉赤,覺得太太好偉大,他謂:「除非男人可代生,唔係兩個都夠。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!