掃呢頁CODE去手機

2017年3月14日 星期二

楊思琦女患疱疹要開刀 大病一場唔識行路 __,思琦,楊思琦,

楊思琦女兒卓穎不停在店舖前跳來跳去,紮紮跳似足男仔,換轉其他媽咪可能已經發火。思琦曾表示卓穎比較活躍,成日跳,於是安排她去學跳舞。大家或許不知道,卓穎 ...


楊思琦女兒卓穎不停在店舖前跳來跳去,紮紮跳似足男仔,換轉其他媽咪可能已經發火。

思琦曾表示卓穎比較活躍,成日跳,於是安排她去學跳舞。大家或許不知道,卓穎在歲半做完手術之後,曾經一度不懂行路,嚇到思琦日日冇訓。

早在卓穎歲半時候,因為個肚有泡濃要開刀切腸。做完手術之後,卓穎食嘢吸收又比較慢,搞到她跟同齡小朋友相比,都是較為瘦弱。開完刀之後,原本識行的卓穎好似不記得如何行路,要重頭學過,差唔多近2歲先識行先走,搞到思琦好擔心。

雖然卓穎至今仍然偏瘦,但是她現在可以咁跳得,思琦終於可以放心番!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!