掃呢頁CODE去手機

2017年3月9日 星期四

婦女節收「大禮」 張栢芝不滿遭針對 __,栢芝,張栢芝,

張栢芝終於發聲喇!張栢芝多年來都與「是非」扯上關係,就算如普通人一樣行街Shopping,都會屢被醜化,有指她揸靚車是「土豪」又話她跟髮型屋職員狂噴口 ...


張栢芝終於發聲喇!

張栢芝多年來都與「是非」扯上關係,就算如普通人一樣行街Shopping,都會屢被醜化,有指她揸靚車是「土豪」又話她跟髮型屋職員狂噴口水,在「三八婦女節」收到如此「大禮」,一向對負面新聞都會保持緘默的她,決定在這個婦女節日發聲還擊,她接受東網訪問時,不慍不火地先對負面新聞逐一回應:「話我去髮型屋同職員噴口水,其實咁多年畀網絡世界已經調整得樂觀咗,好多嘢冇乜所謂,但係髮型屋嘅職員其實係陪住我出埠工作嘅團隊人員,大家已經係朋友嚟,我唔想我朋友嘅媽咪見到個女話畀個明星用口水噴,我作為媽咪,會明白係好心痛嘅事,普通傾偈寫成咁,對我團隊嘅人唔係咁公平。」

對於被指「土豪」,栢芝則表示:「其實我覺得人與人之間係平等嘅,唔應該用『土豪』字眼去形容任何人,我喜歡車,揸架好啲嘅車唔係乜嘢新奇嘅事,唔明點解今日就要用土豪嚟形容,同埋唔明焦點成日放喺我度,會唔會唔係咁公平?係咪故意針對呢?!其實我有小小愕然,點解有我嘅負面消息嘅同時,又有一啲唱好某位男仕嘅消息出現呢?我唔會開名,唔想畀人攻擊,自找麻煩,但點解人哋屋企揸架車五百幾萬,就冇人話土豪?其實點都好,可唔可以唔好提我個名,究竟係媒體針對,定係某啲人(針對),我都仲懷疑緊,唔知究竟係乜嘢事。」

有仔萬事足

栢芝直言對針對自己的「負聞」,一向都保持沈默,但覺得「三八婦女節」,女人應開心收禮物,而不會是收「負面新聞」作禮物,所以決定發聲:「其實咁多年我都已經懂得自我安慰、睇化咗,唔知邊個Party送畀我嘅大禮都好,個禮實在有啲大,下年可唔可以唔好送畀我,今日我同大仔(Lucas)去學校嘅野外旅行,佢送咗條藍手鍊畀我,我只接受仔仔呢份禮物,其他嘅,真係唔使客氣!」

仔仔生性 栢芝感安慰

談到兩位兒子,栢芝即甜在心裏,不少接觸過Lucas、Quintus的人都知道,兩位小朋友很有禮貌及乖巧,媽媽當然功不可抹,問栢芝會否擔心負面新聞會影響兩個兒子?栢芝表示:「冇擔心,兩個仔仔乖,我唔敢講係我嘅功勞,係上天畀咗一個好好嘅底子佢哋,好聽話,作為一個母親好感恩,佢哋會識得辨別是非,而佢哋對我嘅愛,亦能夠蓋過好多嘅唔開心,好似我攰瞓覺嘅時候,大仔會同細仔講,媽咪要休息,我哋唔好嘈媽咪;佢哋見到我唔出聲,又會擔心我唔開心,總之一切一切都成為我一個好好嘅動力。」

想寧靜過活

有指謝霆鋒做生意賺過億,栢芝對此表示:「唔好講話我兩個仔個老竇,其實邊個人好、邊個人唔好都唔關我事,我只希望針對住我、想令我唔開心嘅人,可唔可以好似電腦撳掣咁,將我Delete咗佢,大家唔係咁friend㗎咋,我都幾忙下,可唔可以當見我唔到呢!」

栢芝整個訪問過程,都是語氣平靜,她一再強調自己現在只想開開心心地過生活:「其實心靈富足畀金錢富有重要得多,我依家心入面嘅銀行係非常夠使㗎,哈哈!依家只想日日開開心心咁去過,唔想同心地唔好嘅人有任何接觸,寧靜咁過生活。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!