掃呢頁CODE去手機

2017年3月22日 星期三

袁偉豪除底晒股 黃翠如大爆:好白呀 __,翠如,袁偉豪,黃翠如,

男神自薦露股!藝人黃翠如、袁偉豪晚上在尖沙咀出席無綫新劇《使徒行者2》煞科宴。袁偉豪在劇中有不少騷肌鏡頭,更要除淨底褲跑街,原來還未算最激,最激要數露 ...


男神自薦露股!

藝人黃翠如、袁偉豪晚上在尖沙咀出席無綫新劇《使徒行者2》煞科宴。袁偉豪在劇中有不少騷肌鏡頭,更要除淨底褲跑街,原來還未算最激,最激要數露肌戲,他笑說:「乜都除晒,唔露冇嘢撈,有場戲要救翠如,都已經除淨底褲,我同導演提議不如除埋有個喜劇效果,pat pat見晒,但就要睇吓出唔出到街。」

黃翠如則取笑袁偉豪是「派福利」,她說:「嗰場戲啲女工作人員睇到好興奮,叫晒話『好白』呀。我就睇得太多,覺得好悶,袁偉豪係全劇最性感嘅演員,大家睇佢好過睇我。」問黃翠如可希望男友蕭正楠學袁偉豪爆肌?她笑說:「佢好難,大家市場唔同。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!