掃呢頁CODE去手機

2017年3月11日 星期六

【搶先有片】發哥公和荳品遇曾俊華 支持薯片做特首 __,發哥,特首,曾俊華,周潤發,

平時發哥周潤發喜歡去九龍城買餸、食下午茶,今日下午兩點半,又見到一身全黑運動look嘅發哥發嫂出現,拍拖拖去福佬村道一家西餐廳食lunch,跟住兩公婆 ...


平時發哥周潤發喜歡去九龍城買餸、食下午茶,今日下午兩點半,又見到一身全黑運動look嘅發哥發嫂出現,拍拖拖去福佬村道一家西餐廳食lunch,跟住兩公婆就去咗附近嘅老店——公和荳品廠撐枱腳。因為申請唔到食肆牌照,所以公和荳品廠上年底唔可以瓦碗、改用塑膠器皿盛載食物、收起所有凳,個個罰企,所以發哥發嫂都要企。不過其實發哥佢哋入到去之後根本都冇時間嗌嘢食,因為店內已經引起一陣騷動,個個食客都爭住同佢影相。發哥似乎同呢間店好熟,又或者因為發哥真係好吹得啦,又selfie又傾偈忙到不得了。大約三點左右,竟然見到特首候選人之一曾俊華,同太太曾黃蓮華一齊嚟到!原來曾俊華出任財政司司長期間已經同發哥認識,喺一啲公開場合都見過面,所以今日兩人一見面即握手寒喧飲豆漿。曾俊華話:「我成日都嚟,不過都係企唔係坐!」發哥就感觸謂:「我嚟呢度好多年喇,不過嗰陣係坐,唔係企。依家食環署搞一搞,就冇得坐。」發哥問曾俊華選舉工程進行成點?曾苦笑謂:「都好攰㗎。」發哥即笑佢:「你通波仔都唔死得,冇事嘅。」曾俊華就答:「可以通多次。」發哥仲讚曾俊華命硬。(編按:曾俊華09年9月27日因心臟病三條血管出現栓塞,即被送入瑪麗醫院接受「通波仔」手術,留院約一星期。)現場有人把握機會問發哥:「你支唔支持曾俊華特首?」發哥即謂:「支持!」但發哥好似唔係選舉委員會委員,好似冇權投票。發哥話:「我雖然唔係選委,但我作為香港普通市民,我都可以講自己心聲。」曾俊華亦謂:「雖然發哥唔係選委,但我爭取1,198名選委重要之餘,面對七百幾萬香港選民,爭取佢哋支持都好重要。」事後問番發哥點睇曾生,支唔支持曾俊華?佢都係嗰句:「支持!(點解?)有一次曾生通波仔,但佢出院冇耐就上班工作,我覺得好勤力,係一個好為香港服務嘅工職人員,好感動,應該支持。」發哥又謂:「我其實幾鍾意佢開頭輸入一啲電動車時,免第一次登記稅,不過o依家冇喇!我想買架電動車都唔得。」問到發哥希望新一屆特首做啲乜去改善香港?發哥話:「o依家香港民生方面,你起樓啲嘢都要時間去搵地嗰啲。」如果曾俊華真係選到特首,你對佢有何期望?「最緊要國泰民安,大家可以和諧,

扶貧方面做好啲,幫多啲老人家。」「其實邊個選到都好,希望可以為香港服務,令香港氣氛和諧,社會和平啲」

(採訪、攝影:畢紹基、徐錦池) 全黑運動look嘅發哥發嫂出現
途中有不少人同發哥自拍 原來曾俊華出任財政司司長期間已經同發哥認識
大家都要企喺度食豆腐花
當然唔少得自拍

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!