掃呢頁CODE去手機

2017年3月11日 星期六

鄒凱光:世伯問點避孕 鄒凱光同女友行埋有壓力 __,鄒凱光,

呢位世伯唔簡單,搞到鄒凱光投晒降。藝人鄒凱光在自己任主持的ViuTV節目《晚吹-男人講嘢》中,自爆曾經在一次見家長中,被未來準外父兜口兜面以「玩女」作 ...


呢位世伯唔簡單,搞到鄒凱光投晒降。

藝人鄒凱光在自己任主持的ViuTV節目《晚吹-男人講嘢》中,自爆曾經在一次見家長中,被未來準外父兜口兜面以「玩女」作話題,對他進行測試,從此令他與女友有親密舉動時,腦海即浮現世伯質問時的畫面,嚴重影響他與另一半的和諧關係。

鄒凱光憶述某次應女友父親「邀請」到露台傾偈,他說:「世伯搭晒膊頭咁,我已經覺得有壓力,之後佢話:『我都後生過,明白男人未結婚前都係血氣方剛,鍾意玩女,同你一樣』我聽完咪扮傻,答佢:『世伯,我真係睇唔出你係咁嘅人喎!』點知世伯仲繼續,問我會用咩避孕方法,夠唔夠安全,自此,我每次同女友親密嗰時,就諗起世伯質問我個畫面!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!