網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月31日 星期五

吳綺莉否認精神有問題:唔係特別開心 __,吳綺莉,

吳綺莉指自己沒有精神問題。藝人吳綺莉在葵涌開記招交代與囡囡吳卓林近日的事件。吳綺莉就坦言因壓力而召開今次記招:「冇嘢比個女更加緊要,唔好再傳更多奇怪新 ...


吳綺莉指自己沒有精神問題。

藝人吳綺莉在葵涌開記招交代與囡囡吳卓林近日的事件。吳綺莉就坦言因壓力而召開今次記招:「冇嘢比個女更加緊要,唔好再傳更多奇怪新聞,真係要處理個女,如果自己都冧嘅話就冇人幫到佢,唔好再有其他傳聞,我自己係想個女平安。」更坦言自己非精神有問題:「我唔係精神有問題,每人都有壓力。我個女係出咗啲問題,我做媽媽要諗辦法處理。可能係我激動咗,但個女唔係好似我哋細個咁,會諗自己呢個年紀做乜畀你管,我自己都獨立到。」

對阿女影響力低

吳綺莉更自認自己現時對囡囡影響力甚微:「呢一刻我喺我個女眼中影響力好低,諗唔到可以點處理。呢個情況下唔好再講我有病,我冇病,我都要開工做嘢,我都需要時間搞我個女,我搵錢都係為咗個女,我唔想再咁落去。」問到囡囡現時是跟好朋友還是壞朋友,她謂:「呢一刻佢喺我朋友保護之下,但佢就嚟18歲,如果依家唔處理,我之後就處理唔到,我唔係有咩病,呢一刻係情緒唔係特別開心。」

問到卓林今日於facebook中留言會離開香港,吳綺莉說:「應該係!(有沒有聯絡卓林?)我朋友有聯絡佢。(係咪打畀佢唔聽?)唔係,小朋友已經18歲,同以前唔同,唔係可以好了解,希望大家幫下我,望大家明白我壓力大,小朋友係我個女,唔好再等我,畀啲空間我處理屋企問題,我唔想好似大龍鳳咁,大家由細睇到我大,今次件事對我嚟講係好大挑戰,我相信所有問題可以解決到,我冇乜屋企人,剩係得個女......」

叫卓林返屋企

傳媒又問到吳綺莉有甚麼跟女兒吳卓林說時,她爆喊謂:「我只係想佢返屋企咋!同所有阿媽都一樣,有乜嘢都可以喺屋企.......係囉!」再問到現時有否飲酒,她解釋謂:「如果我屋企好多酒,唔使去買便利店買一支酒囉!有朋友嚟我去買一支白酒,屋企有好多酒,絕對唔使買一支。」

自認傳統

問卓林的生父是否對她人生影響好大,她即謂:「唔係淨係一個人嘅,家庭成長背景、父母都可以影響到你,但由頭到尾除咗我個女之外,冇乜人可以影響到我。(有冇怪過卓林生父?)唔想去批評任何人,冇話啱與唔啱,一隻杯敲唔響,每個人都有做錯過嘢,唔好講番轉頭,過咗去就過咗。」問最近有指其母親曾掟錢落地讓她執,她諗了一會後便避重就輕說:「我冇喺內地節目講過,我係傳統中國人,雖然冇爸爸,但媽媽點都好,佢都過咗身,件事都過去,唔想再提以前啲嘢。(父母對你唔夠愛?)有頭髮冇人想做癩痢,個個希望有好爸媽,就算冇,有是但一個都好,但呢樣野唔係你去揀,你都要去接受。」記者會後,吳綺莉與好友一同離開,一起到好友的寓所。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!