掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

張衞健回巢任意改劇本 __,張衞健,

張衞健回巢任意改劇本張衞健上月高調宣佈重返無綫拍攝賀歲劇《大帥哥》,劇中健仔飾演大軍閥,蔡思貝、楊秀惠及譚凱琪分別飾演他的太太。據知健仔今次回巢,主要 ...


張衞健回巢任意改劇本

張衞健上月高調宣佈重返無綫拍攝賀歲劇《大帥哥》,劇中健仔飾演大軍閥,蔡思貝、楊秀惠及譚凱琪分別飾演他的太太。據知健仔今次回巢,主要傾的不是價錢,健仔開的規條是每天工作時間不得超過12小時,而近年無綫製作馬虎,健仔亦要求有權修改劇本及拍檔的對白。

健仔前日接受電話訪問,強調不能披露合約內容,但承認有充裕時間休息,不介意拖長拍攝期,他說:「做人公道啲,人哋畀足夠有凸嘅時間你去休息,同畀你去做一啲鏡頭以外嘅時間去創作,你又要休息又要時間短,冇咁嘅事啦。」會否擔心其他演員投訴?他說:「冇得驚喇,我唔係TVB藝員,但我以前咪一樣係咁。」他更謂今次回巢是因為很久未講過廣東話對白。

採訪:王梓曼、嵐山



張衞健笑言因很久沒講過廣東話對白而回巢拍劇。資料圖片


鍾意就快D Share啦!