網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月30日 星期四

【係仙氣呀】中國女足新女神登場! __,女神,

【新增動新聞】中國女足女神趙麗娜有接班人嘞!最近國內傳媒發現,踢緊廣東女足U18嘅熊熙小小年紀已經幾靚女,叫佢做新一代嘅中國女足女神喎。17歲嘅熊熙唔 ...


【新增動新聞】

中國女足女神趙麗娜有接班人嘞!最近國內傳媒發現,踢緊廣東女足U18嘅熊熙小小年紀已經幾靚女,叫佢做新一代嘅中國女足女神喎。17歲嘅熊熙唔止靚女,仲好波㗎,喺月中嘅全運會女足18歲以下組預賽C組比賽入面,全靠佢喺補時入波,廣東U18女足先可以1:0贏咗山東U18。《新浪體育》喺微博度讚熊熙外表清秀,被球迷稱為中國女足新一代女神。亦有內地網民見到熊熙嘅相後都感嘆:「明明可以靠臉吃飯,卻選擇了踢球。」喺上星期四中國對南韓嘅比賽,佢都有嚟長沙同國足打氣。熊熙話佢自小就鍾意足球,希望堅持落去,「累嘅時候肯定有,想放棄嗰陣諗到足球係自己細細個就鍾意的嘢,就會有一直堅持落去嘅動力。我始終相信一句話:奇跡係努力嘅另外一個名字。」雖然熊熙唔高大,但佢話自己靠靈活取勝,「平日我爸爸介紹話我係踢足球嘅,人哋會說,呢個女仔咁斯文點會係踢足球㗎?我好細粒,佢哋覺得,我好難勝任呢種競技類對抗嘅運動項目。比起嗰啲高大球員,我比佢哋多嘅係靈巧,一陣跑到左邊,一陣又到中間。」

國內網民話熊熙係「踢波入面最靚嘅,同埋靚嘅入面踢波最好」果個!

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!