掃呢頁CODE去手機

2017年3月12日 星期日

加藤鷹談床上拍檔 自言冇遇過被迫下海女優 __,加藤鷹,

加藤鷹談床上拍檔

自言冇遇過被迫下海女優

加藤鷹談床上拍檔自言冇遇過被迫下海女優日本AV界嘅掘起已經逾35年,不過去年業界連爆多宗黑幕,多名女優站出來指控被迫下海,最轟動可算係AV女優香西咲指 ...


日本AV界嘅掘起已經逾35年,不過去年業界連爆多宗黑幕,多名女優站出來指控被迫下海,最轟動可算係AV女優香西咲指證遭公司社長青木亮強迫接拍成人影片,另一女優星野飛鳥都受訪自爆被迫踏上AV之路,更要於鏡頭前邊喊邊做。

曾演出萬五部AV嘅「金手指」加藤鷹,近日接受《日刊CYZO》專訪時批評現今AV界門檻太低,更認為女生缺乏警覺性。前AV天王加藤鷹於今次訪問中自言未遇過被迫演出嘅拍檔,表示個個都係心甘情願演出動作愛情片,佢補充:「其實都有很多人不太甘願,有人跟我說過拍三部就引退,我便知道她拍AV是另有苦衷。」不過加藤鷹都遇過一開始有點抗拒嘅女優,點知後來卻成為AV界天后,佢形容人嘅想法話變就變。

至於有AV女優聲稱被誘騙下海,當初簽約係做偶像、模特兒,加藤鷹認為:「中途就知道是拍AV吧?已經是大人了,如果抗拒拍AV就趕快辭職,若是被討違約金就法庭見,而且現在也有組織團體提供幫助。」加藤鷹談自己入行時,AV業界跟黑道多少有掛勾,要有一定決心才敢踏入呢個圈;對於目前AV業界標榜「乾淨」,加藤鷹持反對態度話:「現在的女生缺乏戒心,拍AV門檻又低,糊裡糊塗就下海。」佢呼籲AV製作公司應拿出良心承認自己並非正派之態度,等到女生知道拍AV會有乜後果嘅念頭,咁一啲為興趣而拍嘅女性當然另作別論
鍾意就快D Share啦!