掃呢頁CODE去手機

2017年3月9日 星期四

【大陸妻嚟港住】怕前妻同囝囝難堪?羅嘉良愁爆搵馬神 __,馬神,中國,大陸,羅嘉良,馬德鐘,

「創世紀」葉榮添……闊別8年,早前返大台拍《與諜同謀》,未知係唔係觀眾覺得羅嘉良係好戲之人,對佢演出要求高,觀眾睇完開頭嗰三集,批評好壞兩極(新聞連結 ...


「創世紀」葉榮添……闊別8年,早前返大台拍《與諜同謀》,未知係唔係觀眾覺得羅嘉良係好戲之人,對佢演出要求高,觀眾睇完開頭嗰三集,批評好壞兩極(新聞連結:http://bit.ly/2lyAvJO),羅嘉良早年長駐大陸發展,近日多咗返香港做宣傳。今日有周刊指周日羅嘉良約咗「馬神」馬德鐘同郭政鴻食飯,清酒杯杯清,似乎有啲愁,有傳佢位大陸妻蘇岩以囡囡學業為理由,想搬嚟香港住,咁羅嘉良一直唔想老婆同前妻方敏儀喺同一個地方,o依家有啲為難,羅嘉良喺北京長居都係唔想前妻同囝囝羅裕城唔開心,北京有霧霾,羅嘉良都係舉家搬去三亞,點知大陸妻蘇岩最近要求去香港長住,報道指上年9月,羅嘉良前妻方敏儀喺網上寫「怨恨是一杯毒酒」、「用別人的錯誤來懲罰自己,是一件非常愚蠢的事情」、「快樂過自己的人生,就能贏多少人心」;差唔多時間,羅嘉良老婆蘇岩喺微博留言「我從不抱怨、時時感恩,不跟別人計較」、「輸贏我想無須評判,也不必評判」,幾日後,方敏儀又疑似回敬一句「激怒你的人不能再激怒你」;蘇岩又寫「我有個好男人,愛我心切的女兒」。蘇岩同方敏儀先後喺網上「隔空開火」,句句似乎有回應噃!

《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!請在以下網址(http://campaign.appledaily.com/goldenplum2017)投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。

羅嘉良早年長駐大陸發展,近年先拍番大台劇。微博圖片 羅嘉良08年與方敏儀離婚。
前妻方敏儀同囝囝羅裕城,眨吓眼,羅嘉良兒子已17歲。facebook圖片 今日有傳羅嘉良現任老婆蘇岩想搬香港住。微博圖片 羅嘉良同囡囡羅詠婷。微博圖片

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!