掃呢頁CODE去手機

2017年3月15日 星期三

認同猷君! 四太:服務行業應對客人平等 __,猷君,梁安琪,四太,

認同猷君!

四太:服務行業應對客人平等

娛樂要聞

認同猷君!四太:服務行業應對客人平等娛樂要聞賭王何鴻燊四房公子何猷君噚晚喺微博爆seed,指受到香港航空「不公平對待」,因為佢朋友漏咗護照喺機艙,佢哋 ...


賭王何鴻燊四房公子何猷君噚晚喺微博爆seed,指受到香港航空「不公平對待」,因為佢朋友漏咗護照喺機艙,佢哋向職員求助,又主動聯絡航空公司但不果,最後猷君同朋友喺上海浦東機場瞓咗一晚等消息,結果因為另一職員認出猷君係「何生個仔」,結果拖足7粒鐘嘅尋找護照事件,喺10分鐘就搞掂咗。

好多網民讚猷君「貼地」,身為賭王之子但乘坐經濟客位,猷君今日回覆《蘋果》時,就話自己「出嚟做嘢未賺到錢,無理由同partner去公幹要坐business(商務客位)、頭等,唔應該要考慮我屋企喺社會上嘅身份」

囝囝咁英,身為媽咪嘅四太梁安琪會唔會讚吓個仔嘅行為呢?四太回覆《蘋果》:「我唔會表揚佢,不過都認同所有服務行業都應該要對客人有平等對待。」雖然四太冇讚出口,但佢個心應該讚咗猷君。


鍾意就快D Share啦!