掃呢頁CODE去手機

2017年3月27日 星期一

忙拍劇無暇拍拖!馬國明話心穎冇投訴 __,心穎,馬國明,黃心穎,

馬國明坦言日拍夜拍冇停工,連休息時間都冇,心穎BB點解?藝人馬國明為新劇《心理追兇MindHunter》造勢,他表示今次在劇中飾演心理醫生,為追查女友 ...


馬國明坦言日拍夜拍冇停工,連休息時間都冇,心穎BB點解?

藝人馬國明為新劇《心理追兇Mind Hunter》造勢,他表示今次在劇中飾演心理醫生,為追查女友湯洛雯離世原因幾乎粉身碎骨。

問到現實生活中可試過如此投入一段戀情?馬國明笑說:「未!要到咗嗰個環境先知嘅。(唔浪漫?)一半半我覺得真係鍾意一個人,係喺現實生活中多啲照顧對方,自自然然就得,間唔中都可以有啲驚喜嘅。(例如去食日本菜同睇戲?)咩呀?我同自己父母都會去做呢啲事,不過呢排冇時間。(會加把勁約人?)想加把勁都唔得,真係冇時間。(黃心穎冇投訴?)冇用投訴語氣喎,正常講嘢囉!(同場拍戲日日對住?)拍咗一場咋,我想趁仲未好熱,快啲拍外景就真。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!