網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月25日 星期六

【兵全部都係兵】盡顯娘娘功架 陳瀅撚狗獲兩兵護駕 __,陳瀅,

相關連結:有錢仔又撻Q陳瀅溝單身不愁寂寞http://bit.ly/2mAPvHM大台小花陳瀅,去年中同四太仔何猷亨半年情玩完後,被傳媒踢爆她暗撻「九 ...


相關連結:有錢仔又撻Q 陳瀅溝單身不愁寂寞

http://bit.ly/2mAPvHM

大台小花陳瀅,去年中同四太仔何猷亨半年情玩完後, 被傳媒踢爆她暗撻「九肚山方力申」劉德俊,戀情見光冇下文, 又如何!有名你叫女神,Jeannie(陳之洋名) 根本不愁寂寞。就以近日無事忙為例,到淺水灣放狗, 好姊妹劉佩玥、何雁詩忙開工,就有凸腩王祖藍(紅衫) 同嫩版徐榮(藍衫)做左右護法,一人拖一隻愛犬,緊隨其後, 儼如女王出巡一樣,收兵應用大法,陳瀅最有心得!

早前下午三時多,化行妝的陳瀅,黑超都懶戴, 大搖大擺由左右護法分別拖住兩隻寶貝狗Diesel同Bayma x的陪同下現身商場,驟眼看勁有女王出巡的氣勢。行了兩個圈, Jeannie決定在商場外的餐廳落腳。左右護法繼續緊守崗位, 品字形夾實陪坐,至於Jeannie當正餐廳梳化如貴妃椅一樣, 在愛犬的陪同下半躺坐着。Jeannie全程篤手機, 完全當左右護法透明,反而兩男周不時有偈傾, 其間還商量叫哪一款下午茶。

食到七七八八、Jeannie示意嫩口徐榮傍實外出, 並示意凸腩祖藍好好睇實愛犬。原來女神要用手機影相留念, 隔一陣又返回餐廳,拎出傻瓜機着嫩口徐榮操刀影產品合照, 估計是交功課,上載社交網站之用。過目完對方所拍的照片, Jeannie一手將手機交到對方手上,便一支箭標入餐廳, 完全將使人使到盡發揮得淋漓盡致!

三人百無聊賴坐多個半鐘才離開。 Jeannie繼續女王本色先行去攞車, 緊隨其後的左右護法安頓好兩隻愛犬上車,凸腩祖藍便自動波離開。 無計啦,女王坐駕只得兩個座位,又不及嫩版徐榮有得陪影相, 唔想失去做兵嘅機會,梗係要識做!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!