網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月17日 星期五

定欣呢?陳展鵬認與單文柔山頂車內食飯 __,定欣,陳展鵬,展鵬,陳展,胡定欣,

喺車入面黑黑媽媽食飯睇到嘢咩?「視帝」陳展鵬日前被拍得與落選港姐單文柔摸黑駕車到山頂,二人因而傳出緋聞。展鵬接受東網訪問時否認與單文柔拍拖,又言因對方 ...


喺車入面黑黑媽媽食飯睇到嘢咩?

「視帝」陳展鵬日前被拍得與落選港姐單文柔摸黑駕車到山頂,二人因而傳出緋聞。展鵬接受東網訪問時否認與單文柔拍拖,又言因對方幫自己做styling而成為朋友:「我同佢識咗一段時間,我有份做港姐評審。佢幫我做styling,因為佢喺英國讀Fashion,有時會幫我執吓衫,(被影)當日我想請番佢食飯,但做完嘢晏咗少少,中環冇位食,就諗不如買嘢上車食。我明白山頂係個好敏感嘅地方,但係好多人都上山頂影相。當時我諗如果食嘢就揀個靜啲嘅地方,想法好簡單,大家唔好諗衰嘢。」

忙到冇時間拍拖

他直言冇時間拍拖:「我自己不停做嘢,難得有幾日私人空間先可以約朋友食飯,我邊有時間開始一段感情?正常交往都影響身邊嘅人,覺得唔好意思。」

否認與胡定欣拍拖

提到有傳他趁緋聞女友胡定欣離港出trip就約其他女仔,展鵬就稱與定欣是好朋友及螢幕情侶:「我之前喺車淑梅個訪問都講過,我當然希望係銀幕同定欣拍多啲好戲,但我都有私人生活同時間。我明白自己食得鹹魚抵得渴,大家都擔心我幾時拍拖同結婚。但正常交往都變成咁,大家係咪想我做和尚?畀啲空間我。(怕唔怕定欣唔開心?佢有冇為此事搵你?)唔會啦,大家係好朋友,螢幕情侶,我冇時間,比我放吓假啦。」展鵬又表示獲公司信任:「樂小姐(無綫高層樂易玲)打畀我話相信我,叫我自己回覆傳媒。」

被追訪到警署備案

他談到當日被傳媒追訪後就到了灣仔警署備案:「當時有兩個人衝出嚟,我以為佢要老笠我,事後我備咗案。我當時好驚,但冇不顧而去。我備咗案先,之後有人追究都OK。我唔係一撞到對方就走。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!