掃呢頁CODE去手機

2017年3月26日 星期日

狂讚陸漢洋!鍾嘉欣撐苟芸慧閃婚 __,漢洋,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,陸漢洋,苟芸慧,

嘉欣勁希望苟姑娘快啲嫁!藝人鍾嘉欣到銅鑼灣出席活動,專誠由溫哥華返港的她表示:「囡囡都有返嚟,不過今次返香港有啲唔開心,因為之前返香港泵咗30包奶放喺 ...


嘉欣勁希望苟姑娘快啲嫁!

藝人鍾嘉欣到銅鑼灣出席活動,專誠由溫哥華返港的她表示:「囡囡都有返嚟,不過今次返香港有啲唔開心,因為之前返香港泵咗30包奶放喺冰櫃,點知發覺冰櫃壞咗,啲奶變壞晒,囡囡要食住奶粉先,佢唔係第一次食奶粉,佢仲好鍾意㖭,因為唔同味道,同埋佢好鍾意揸住個樽,覺得自己係大人!」

勁撐陸漢洋叻仔又夠爽

嘉欣被問到今次返香港會否約苟芸慧等好姊妹見面,她說:「睇吓時間安排,因為佢哋都好忙,我自己今次返嚟都有其他工作,希望可以見到面,應該會見到嘅!(佢係咪已經同陸漢洋拍緊拖?)佢未親口證實,佢話了解中,太好喇,了解多啲呀!我同陸漢洋見過幾次面,我覺得佢好爽、好叻,咩都識,如果佢哋有機會發展,我係相當支持。(佢話視苟姑娘係結婚對象?)如果一個男士可以公開喺傳媒面前咁樣講,係一件好認真、好有誠意嘅事!希望如果佢哋有得發展嘅話,祝佢哋開花結果!」

支持苟姑娘閃婚

問到有指陸漢洋因苟姑娘有個靚仔賽車教練而呷醋,嘉欣說:「其實陸漢洋都好幽默,好鍾意講笑,我估佢應該係講笑嘅啫!(贊成苟姑娘閃婚?)我覺得結婚係個感覺嚟嘅,咁佢都到咗適婚年齡,如果認定到結婚對象,我覺得閃婚都唔緊要,我自己唔係好閃,但都係快結婚嘅,快結婚ok㗎!(苟姑娘有冇問你下半年邊段時間得閒做姊妹?)冇喎,我估佢唔會咁快囉,苟姑娘係慢熱啲,佢話了解中,應該唔會咁快,唔會喺今年。」

煩住幫愛女報學前班

嘉欣又表示近日為愛女報讀學前班而煩惱,她說:「我估唔到喺加拿大嘅情況都咁緊張,好多嘢要搞,報名又要問我哋職業,又要家訪,好忙好多嘢搞!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!