掃呢頁CODE去手機

2017年3月1日 星期三

陳文媛嫁人過幸福生活 前度金紫耀攬長髮女見人即閃 __,陳文媛,

陳文媛嫁人過幸福生活前度金紫耀攬長髮女見人即閃相關連結:【動畫●轉行做金融】秘嫁打工仔陳文媛:我已經唔係呢個圈http://bit.ly/2mpsAOR陳冠希事件折磨9年BoBo覓真愛獲老公呵到實http://bit.ly/2mGY5QG【揸老細百五萬Benz】陳文媛有莊友堅照住學投資變金融之花http://bit.ly/2lSZPXN陳文媛已經重新生活,而前度金紫耀同陳文媛分手之後,亦都不愁寂寞 ...


  • 陳文媛嫁人過幸福生活 前度金紫耀攬長髮女見人即閃
  • 相關連結:

    【動畫●轉行做金融】秘嫁打工仔 陳文媛:我已經唔係呢個圈

    http://bit.ly/2mpsAOR

    陳冠希事件折磨9年 BoBo覓真愛獲老公呵到實

    http://bit.ly/2mGY5QG

    【揸老細百五萬Benz】陳文媛有莊友堅照住 學投資變金融之花

    http://bit.ly/2lSZPXN

    陳文媛已經重新生活,而前度金紫耀同陳文媛分手之後,亦都不愁寂寞,最近就見到金紫耀和一個Pink Lady拍拖。

    早於年幾之前,就有人見到金紫耀跟一位女士用膳。過了一段時間之後,金紫耀就換了一位粉紅衫嘅小姐一齊行街。不過,金紫耀知道有記者再場,很快就閃走,留低他的女朋友。

    之後個女仔密密㩒電話,看她覆訊息的時候,又有少少微笑,保持估計電話中人係金紫耀。可惜的是,這位女朋友找好餐廳坐定之後,金紫耀就再也沒有出現。

    鍾意就快D Share啦!