網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月24日 星期五

方力申掟煲一年暗寸鄧麗欣難服侍 __,方力申,鄧麗欣,

好多人都想佢哋一齊番。分手要狠,Nuts哥真係要問吓方力申同鄧麗欣(Stephy),拍拖十年話分就分,咁放得低,唔係好多人做到㗎。兩個人好日唔見面,之 ...


好多人都想佢哋一齊番。

分手要狠,Nuts哥真係要問吓方力申同鄧麗欣(Stephy),拍拖十年話分就分,咁放得低,唔係好多人做到㗎。兩個人好日唔見面,之前咁啱孖住見人,撞正分手一周年紀念,一樣交唔到戲,完全真情流露零交流,成365日都沖淡唔到,分手原因可想而知有幾僵。

一個男人勿近 一個逢女都啱

前晚輪到方力申單拖出席慈善活動,唔知係咪冇Stephy企喺隔籬眼超超,講嘢都零舍到位,佢話早排去山區探訪完,當地水都冇,水就好似鑽石咁,搞到佢返香港後浸浴變花灑沖涼五分鐘搞掂,仲話做人最緊要識知足。唔知係咪分手期已過,佢講嘢冇話就住就住,形容自己改變唔少,以前對工作有野心,家下就只求做好本分,就連擇偶條件亦唔同,話明要求高咗,以下係佢真情自白(絕對足本,未經剪輯):「靚女一定要,樸素啲,因為我都係樸素嘅人,啱啱食完雞蛋仔,自己好鍾意食街邊地道小食,女朋友要容易開心、容易滿足同容易氹。」Stephy靚女就梗啦,但就係冇乜見過佢食街邊嘢,樸素應該唔會,因為成日撞見佢買衫。至於Stephy係咪好難開心、唔易滿足同難氹,未相處過唔敢講,唔通方力申趁一周年「紀念日」有感而爆,暗示鄧麗欣難服侍?

其實佢同Stephy本來係愛情神話,當飛魚王子遇上青春女神,怎料,經過一個暴風嘅晚上,完全被打落凡間試煉,「金童玉女」變為「癡男怨女」,兩個人一分手就好似攬炒,好似齊齊「撞邪」咁,Stephy突然「轉性」多咗個同性密友,十足男人勿近!反而方力申變身情場浪子,係女都啱,莫講話賭王千金,連女粉絲都唔放過,認真十年功力一朝喪,之前儲落嘅陽光正能量全部沽清。猶記得舊年佢哋一宣布分手,引發全城網民瘋狂式洗版討論,震撼程度好似原子彈喺MK引爆咁犀利,個個當正好似自己甚至阿爸阿媽離婚咁傷懷,依家搞到咁,好多粉絲應該好戥佢哋可惜。有人話佢哋當日身邊冇個和事老,先發展到目前呢個死局,咁如果有take two,解鈴還須繫鈴人,除了葉念琛不作他人想。

拍套「愛.回家」大團圓

點解又關人忍事?Playback番當年葉念琛當正Stephy係女神,特登開戲捧做女主角,諗住部《獨家試愛》係「獨家示愛」,點知令Stephy同方力申撻着,惟有「讓愛」焗住做好人,把心一橫再撮合佢哋拍《十分愛》、《我的最愛》,令佢哋愛得更深,直情等日結婚要封番封大嘅媒人利是畀葉念琛,點知好衰唔衰最終回嘅《紀念日》佢哋應景散咗,真的成也葉念琛,敗也葉念琛,所以有人提議葉念琛再組班開戲,睇吓可唔可以改寫結局,幫佢哋復合。不過,懂得愛情魔咒嘅葉念琛,今勻都知「kick手」唔知點寫落去,以往佢筆下嘅電影,男女主角都係離不開偷食同小三,今次要佢「改邪歸正」拍番套「愛.回家」嚟個大團圓結局,都咪話冇難度,唔怪得葉念琛都落晒閘話唔好搞佢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!