網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月11日 星期六

終於有喜訊?高圓圓腹部微凸刻意手遮肚 __,圓圓,高圓圓,

高圓圓呢個動作,好難唔令人聯想佢有喜!37歲大陸女星高圓圓同老公趙又廷2014年6月結婚,一直過住二人世界,不過各有各忙聚少離多,成日都被追問幾時生B ...


高圓圓呢個動作,好難唔令人聯想佢有喜!

37歲大陸女星高圓圓同老公趙又廷2014年6月結婚,一直過住二人世界,不過各有各忙聚少離多,成日都被追問幾時生BB,仲多次傳出喜訊!而早前曾與趙又廷合作拍劇嘅演員王驍接受訪問時被誤解爆料高圓圓有喜,趙又廷就即時代妻澄清!

而呢日高圓圓就喺上海出席活動,着上一條露肩紅裙嘅佢大晒美腿明艷照人!不過就見到佢刻意用手遮掩腹部,仲有啲肚凸凸,唔少網民都問佢係咪有咗!而圓圓當日亦只係腳踏矮踭高踭鞋,真係「相當有嫌疑」!仲唔只咁,另一日佢出入時仲有工作人員攙扶,睇嚟非常小心,唔知今次係咪終於有好消息呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!