掃呢頁CODE去手機

2017年3月15日 星期三

娛刺撈飯:熱血曹星如迷倒嘟姐破戒回春食全餐 __,曹星如,

嘟姐捧Rex真係去到好盡!今期流行,唔使古天樂唱畀你聽都知啦!如果你答係孔劉、狼人曉積文,甚至係睇住吳業坤跳樓、見死不救嘅田蕊妮都好,佢哋又點夠「香港 ...


嘟姐捧Rex真係去到好盡!今期流行,唔使古天樂唱畀你聽都知如果你答係孔劉、狼人曉積文,甚至係睇住吳業坤跳樓、見死不救嘅田蕊妮都好,佢哋又點夠「香港 ...


嘟姐捧Rex真係去到好盡!

今期流行,唔使古天樂唱畀你聽都知如果你答係孔劉、狼人曉積文,甚至係睇住吳業坤跳樓、見死不救嘅田蕊妮都好,佢哋又點夠「香港拳王」曹星如(Rex)紅呀?呢位「神奇小子」,幾日前打贏日本拳手向井寬史攞到21連勝,呢勻堅係全城興奮!連超級明星嘟姐(鄭裕玲)、丹爺、阿倫、吳彥祖都變晒小Fans,曹星如已唔只係明星喇,簡直係星中之星!

究竟曹星如有咩魅力,可以收服呢班Super Stars?當然係因為有成績啦,佢依家上到WBO(世界拳擊組織)超蠅量級世界第一,打拳又夠晒有型喎,Fans唔多就奇啦。呢次佢上擂台,要到凌晨12點過後先出場,但嘟姐一樣睇晒全場,就知佢有幾迷阿Rex大家都知,嘟姐一向鬼咁健康,話到明夜晚9點就要上床覺覺豬㗎喇,但為咗捧曹星如場,乜嘢生活規律都唔記得,仲要食晒「阿Rex全餐」!

翹到實當正男友

賽前先搵偶像集郵,繼而同阿Rex攬攬,之後仲主動翹住拳王隻手影相添。睇真啲,嘟姐個身黐到阿Rex隻手實一實,笑到成個少女咁款,如果嗰陣開口唱埋《女校男生》:「插班生甲,動作很星如」,真係完全啱晒Feel,一啲違和感都冇。

嘟姐放番阿Rex上擂台,佢就做番小Fans喺台下打氣,到拳王贏咗喇,就即刻擺偶像張相上IG,留咗句充滿感情嘅「Winnnnnnnn !」好似見到男友考第一咁。到第二日嘟姐仲搵曹星如經理人,同佢師弟潘啟情上自己個電台節目做訪問,堅係汁都撈埋。

查實當晚除咗嘟姐外,克勤、曾江、張達明、谷德昭及任達華(華哥)都係座上客。注重健康嘅華哥一樣眼都唔眨撐到尾,仲做埋阿Rex嘅星級攝影師。華哥影相不嬲有水準,冇幾多粒星可以請得郁佢!第二日,連甄子丹都專登發短訊畀拳王經理人,要佢向曹星如講恭喜,仲大讚呢個後生仔係香港之光。國際武打巨星同拳擊首席明星,堅係惺惺相惜。

曹星如旋風席捲全香港,真係抵佢上位。佢贏出之後,講嘅說話堅係得體:先多謝日本對手,之後唔只多謝支持佢嘅Fans,仲感激大家力撐同晚其他拳手。雖然已經被打爆個鼻流住血、企都企唔穩,但對Fans一樣勁親民,仲親自揸機同記者朋友大合照。如果當晚係喺紅館搞的話,阿Rex對住全場拳迷,真係會成晚影相冇得停呀!

狄龍視作親生仔

呢個後生仔,好打就唔使講㗎喇,但最得民心嘅,係佢唔會一朝得志語無倫次,無論再連贏幾多場,如果牙擦擦睇人唔起,最後只會眾叛親離成籮負皮。曹星如由只識打機嘅廢青,變做打不死嘅熱血拳王。血淚背後,無限溫情,狄龍一封利是,令佢諗起亡父昔日以平安利是作鼓勵打氣,子欲養而,萬千感慨!奮鬥史夠晒傳奇,依家佢有價有市,如果Nuts哥係電影公司老闆,就算天價都會搵佢做主角,整番套《曹星如傳》,到時大把天王巨星爭做串星,想唔賺大錢都難


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!