掃呢頁CODE去手機

2017年3月17日 星期五

【向佑入獄】「其實都等咗好耐」 胞兄向佐:大約都知會有呢個結果 __,向佐,

向佐今日就帶咗一名女性朋友到灣仔君悅酒店出席「2016傑出領袖選舉頒獎禮及晚宴」,佢就即刻澄清,身邊女伴唔係女朋友,只係幫朋友帶朋友進場,話o依家自己 ...


向佐今日就帶咗一名女性朋友到灣仔君悅酒店出席「2016傑出領袖選舉頒獎禮及晚宴」,佢就即刻澄清,身邊女伴唔係女朋友,只係幫朋友帶朋友進場,話o依家自己係單身,仲叮囑記者唔好問呢啲,目前以工作為主,好似拍劇同做真人騷咁。講到參與大陸嘅真人騷,可要好大嘅運動量同食蟲㗎?向佐就話:「之前都唔需要好大運動量嘅,之前已經食過蟲,但我就唔怕囉!之前仲同爸爸媽咪參加過一集嘅真人騷。」問佢點解o依家唔拍拖呀?爸爸媽媽可有催婚呀?佢即話:「o依家冇時間呀,啱啱出來做嘢,佢哋都冇催(婚)。」提到細佬向佑因毆打兼恐嚇司機被判入獄一事( 新聞連結:http://bit.ly/2mMkQ79 ),向佐坦言:「我得一個細佬啫,其實都等咗(判決)好耐,大約都知會有呢個結果,有心理準備,都判咗,冇得唔服。細佬入咗去兩日,佢都有寫我名,我可以去探佢囉!大約都知會有呢個結果。」

向華強、向太陳嵐、向佐同女性友人今日出席「2016傑出領袖選舉頒獎禮及晚宴」。(攝影:沈健程) 蹺住出場活動,但向佐強調係單身,目前專注工作。
今日父母都有到場,向佐話爸爸媽媽媽都冇催婚。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!