掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

腰椎手術後復工 張偉文終於行得番! __,張偉文,

精神好咗好多呀!「靚聲王」張偉文去年底接受腰椎手術,休息三個月的他擔任好友呂珊演唱會嘉賓,手術後首度公開演出的張偉文要用拐杖幫助行路,雖然要坐住接受訪 ...


精神好咗好多呀!

「靚聲王」張偉文去年底接受腰椎手術,休息三個月的他擔任好友呂珊演唱會嘉賓,手術後首度公開演出的張偉文要用拐杖幫助行路,雖然要坐住接受訪問,但精神狀況極好。問到手術後有否影響唱歌?張偉文說:「冇乜影響,可能係與生俱來,不過好多嘢唔記得,反而唱歌又OK。(恢復得好好?)係,不過糖尿腳令我成日好似踩棉花咁,冇晒平衡力。」他坦言如去遠地方便坐電動輪椅:「依家一星期要做兩日物理治療。」

張偉文表示糖尿影響腳部神經,他說:「糖尿度數都OK,依家行路覺得唔掂地,除非除咗鞋赤腳,但出街唔會唔着鞋,我依家唔可以跌倒,如果唔係就麻煩。」問到有否影響工作?張偉文說:「都有,依家同傾梗美國、加拿大嗰邊傾緊,佢哋唔介意我坐喺度唱,不過坐飛機好辛苦,雖然係坐商務,但我依家條腰骨要好直,如果唔係就好攰,都希望可以喺香港再開騷。」張偉文承認做腰椎大手術前一度懷疑自己不能再開騷,他說:「點知真係行得番。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!