掃呢頁CODE去手機

2017年3月30日 星期四

容易被飛的女人!胡定欣爽型絕頂得住 __,定欣,胡定欣,

容易被飛的女人!胡定欣爽型絕頂得住人人都願世界如童話,萬千粉絲一直當視帝陳展鵬同視后胡定欣係天造地設嘅一對,論商業計算或花生指數,傳吓緋聞完全冇壞,當 ...


容易被飛的女人!胡定欣爽型絕頂得住

人人都願世界如童話,萬千粉絲一直當視帝陳展鵬同視后胡定欣係天造地設嘅一對,論商業計算或花生指數,傳吓緋聞完全冇壞,當事人都非常配合好識做,得閒就眉來眼去,含糊其詞回應吓緋聞,奉旨打情罵俏,百利而無一害!只怪土地問題,陳展鵬即使係視帝亦要面對呢個問題,同港姐單文柔山長水又遠上到山頂,都唔敢我和你去吹吹風,只焗喺車廂醫肚都被斷正!

瞓醒覺就Game over

唔想拖胡定欣落水嘅陳展鵬,惟有親手「熄機」毀滅童話,宣布「冇追過冇拖過冇戀過胡定欣!」立場鮮明,唔單止齣戲真係夠鐘散場,最重要係胡定欣被飛慣!胡定欣從來唔係玉女,而係烈女,一直以來都係容易被飛的女人,皆因性格如刁蘭硬淨,拎得起放得低,零拖泥帶水,冇手尾跟!每次Game over,佢都話撇就撇,執袋起身,夠爽夠型,簡直係甩拖易,男人要同佢甩拖真係好Easy!你見佢每段感情都唔會爛尾爆大鑊,好嚟好去就知大佬,一個男人要講分手,都要睇女方咩料o架,容乜易一哭二鬧三上吊?

  • 放大圖片

一夜之間激起陳胡兩派粉絲嘅民憤,啱啱瞓醒都唔知發生乜事嘅胡定欣,擘大眼就見到陳展鵬同單文柔乾柴烈火,自己就無啦啦「被分手」成頭問號,諗住都係時候散場,唔想講多錯多,咪只答話大家一直係同事囉!點知兩幫粉絲不停互片,球亂射,龍門亂搬,鬧胡定欣劃清界線兼唔送祝福,陳展鵬仲慘,硬食「劈腿」呢隻死貓,不過話晒做過亞視,幾惡啃都頂得住!

相比以前嘅「被飛」往績,今次對胡定欣嚟講簡直濕濕碎兼畀晒面,完全頂得住!想當日拍拖兩年嘅吳浩康見異思遷,轉嗒莊思敏,胡定欣條氣已經唔順,點知莊思敏聲淚俱下,聲稱畀人鬧:「你都係着我舊鞋咋!八婆!」嗱!烈女不怕死,怕死嘅只會係八婆,胡定欣真係怕你有牙,咪聲大大話有人老作博見報囉!有冇講過都好,大家已經入晒腦,覺得此女子型到裂,非同小可,就算有講過又點?喺情敵面前夠膽理直氣壯,型!呢鋪胡定欣加晒分!之後佢同馬國明分手,三姑六婆又走出嚟,話馬國明係筍盤喎,分得手即係胡定欣係港女胡定欣天不怕地不怕,八婆點會怕?一於出刁蘭本色神回:「吳浩康形象差,就話我好;馬國明係筍盤,我就一定係次貨o架?」又啱數喎!

男人渴求英雄感

相信最令胡定欣O嘴汗顏,莫過於N年前被冠名為「姣精」!如果佢容許自己姣,一早姣出個未來,使乜捱到依家?太爺嗰代就開始佔領西環經營海味舖,你(口趙)緊山楂餅時,呢位「海味千金」已經瑤柱當零食,可惜家道中落,父母改行做司機同會計。佢明知世界艱難都甘願貼地實幹,可能係自細食盡鮑參翅肚,花膠湯當水飲,個底打得零舍好,佢入行15年嚟請嘅病假唔超過5次,咬實牙關默默耕耘,星途雖然比人走得慢,但理想始終達到。

胡定欣唔係絕色美人,但有一份橫眉英雌氣概,天跌落嚟當被冚,歷盡風雨,練成淡定與從容,活脫脫係女漢子刁蘭!35歲嘅佢硬朗灑脫如刁蘭,即使贏得千萬人崇拜,但相信佢最想崇拜嘅,係一個不再讓你孤單嘅依靠,經歷咁多段感情,雖然佢一口咬定愛得未曾後悔,但睇怕都要開始學識由女漢子變為小女人,先搵到有情人。只怪無論係大男人抑或小男人,心底都總有一份英雄感,想喺另一半面前伸出強而有力嘅臂彎。男人點都想Man,畀着你係陳展鵬,你覺得企喺胡定欣還是單文柔身邊Man啲?

Nuts哥


鍾意就快D Share啦!