掃呢頁CODE去手機

2017年3月18日 星期六

【嘩嘩嘩!】與舊愛鄭嘉穎同台博盡啲? 王馨平激罕晒巨胸 __,嘉穎,王馨平,馨平,鄭嘉穎,

今晚大台舉行年度慈善節目《博愛歡樂傳萬家》,出席歌手梗係大頭,有李克勤、CAllStar、周柏豪、梁漢文等,但論睇頭,點都唔夠中門大開、罕有地晒巨胸嘅 ...


今晚大台舉行年度慈善節目《博愛歡樂傳萬家》,出席歌手梗係大頭,有李克勤、C AllStar、周柏豪、梁漢文等,但論睇頭,點都唔夠中門大開、罕有地晒巨胸嘅王馨平咁搶。近日復出幕前嘅王馨平,平日斯斯文文、唔聲唔聲咁,點知今晚出大台騷時,突如其來嚟一襲中門大開,大晒甚少曝光嘅美乳突然見光,睇到真係嘩嘩聲!已經48歲嘅王馨平平日養尊處優,歲月唔係好係好喺佢面上留痕跡,最估唔到嘅係佢身材仲keep得咁好。佢唱出首本名曲《別問我是誰》,聽覺好享受,加埋佢臨尾鞠躬烏低身嗰一吓,視覺夠晒刺激!《蘋果》就問咗王馨平,做咩今次咁性感?佢就話:「大耐冇性感,大家都唔記得我可以性感係咪?講笑啫,其實係今次TVB個監製會落重本,喺個舞台、燈光、樂隊都會同以前好唔同,我覺得要尊重舞台同觀眾,所以件衫專登搵設計師朋友設計,佢幫我設計到咁性感,我都覺得好靚,都接受到。」講到老公有冇支持吓,王馨平就話:「當然有捐錢啦,但我冇問佢捐咗幾多,應該都唔會太少。」順帶一提,今晚王馨平個舊愛鄭嘉穎,以《風雲》5D音樂劇演員身份參演,而嘉穎個現任女友陳凱琳就做今晚司儀,唔知……佢哋3個有冇見個面,互相介紹吓咁呢?

王馨平今晚豁盡演出(電視截圖) (電視截圖) 真係好少可見到佢着成咁(電視截圖)
(電視截圖) (電視截圖) (電視截圖)
(電視截圖)
前兩日王馨平見人時都係露背(資料圖片)
(電視截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!