掃呢頁CODE去手機

2017年3月18日 星期六

巨肚人妻齊齊出動 車婉婉大晒籃球肚 __,車婉婉,

唔知邊個跑出先呢?近排圈中興起一個鬥快生仔嘅「熱潮」,多位準星媽都如箭在弦,B仔B女隨時搶閘出世,都咪話唔緊張。不過,就算就生得,都可以出街meet吓 ...


唔知邊個跑出先呢?

近排圈中興起一個鬥快生仔嘅「熱潮」,多位準星媽都如箭在弦,B仔B女隨時搶閘出世,都咪話唔緊張。不過,就算就生得,都可以出街meet吓friend,談笑風生輕鬆吓,就好似依家佗B差不多9個月嘅車婉婉同蘇永康太太馮翠珊(Anita)咁,不約而同就出咗街玩,挺住個巨肚周街走。

車婉婉依家個肚成個籃球咁大,佢就無有怕走咗去籃球場……睇人打波,仲自爆好想問啲波友借個籃球嚟比較一下,又笑指其實自己係收埋咗個籃球,真係名副其實嘅「籃球肚」,車婉婉寫道:「高齡日誌之運動 河馬晚間尋活動!由於增磅太多的関係,現在感到負磅太重,醫生也叮囑我多走路,要做少少運動來平衡一下😜大家不用擔心,Q爸爸也在陪著(着)我走,河馬晚間單獨行動現在不太適宜。」

而蘇永康太太Anita都有孖老公出嚟搵friend開飯局,好友包括陳奕迅夫婦、黃偉文、雷頌德夫婦同梁漢文夫婦等,又齊齊合照留念,唔知呢張會唔會係佢最後一張產前大合照呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!