掃呢頁CODE去手機

2017年3月20日 星期一

索爆大肚寫真!吳若希半裸晒巨胸 __,吳若希,

嘩!真係不得了!藝人吳若希(Jinny)早前宣布佗B女,依家停工安胎,準備迎接小生命,預產期係5月。Jinny趁住佗B,佢仲孖澳門闊少男友Alex影靚 ...


嘩!真係不得了!

藝人吳若希(Jinny)早前宣布佗B女,依家停工安胎,準備迎接小生命,預產期係5月。Jinny趁住佗B,佢仲孖澳門闊少男友Alex影靚靚大肚寫真,Alex喺IG晒相留言:「無論你變得幾肥美,我都會一樣咁錫妳~~」嘩!押晒韻咁,冧死人咩!佢仲#張相無咩點執、#真係咁大隻、#第一次畀你影半裸相、#第一次亦都係最後一次。

呢張相真係不得了呀!Jinny原本身材平平,可以話係微波一族,但睇番張相,佗B嘅佢即時升Cup,由A去到C,真係睇到人流晒鼻血!

半裸唔尷尬

東網聯絡到Jinny,佢話:「呢段時間係我人生高點(指個胸),點都要留倩影,我今次都做足晒做足安全措施,個攝影師我係朋友,唔尷尬嘅!(你同Alex有冇尷尬?)個攝影師係男仔,我諗全場最尷係佢,我同Alex就冇尷尬!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!