網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月30日 星期四

吳綺莉爆喊 澄清千五萬樓用母親遺產買 __,吳綺莉,

吳綺莉一講起卓林就爆喊!44歲單親媽媽吳綺莉,於上周四再度與女兒卓林爭執,涉刑事恐嚇而接受警方調查。事件後卓林至今未有現身,期間有關母女的傳聞滿天飛, ...


吳綺莉一講起卓林就爆喊!

44歲單親媽媽吳綺莉,於上周四再度與女兒卓林爭執,涉刑事恐嚇而接受警方調查。事件後卓林至今未有現身,期間有關母女的傳聞滿天飛,有指她能購入市值千五萬的大坑寓所,幕後推手是成龍兒子房祖名。而久未露面的卓林,今日突然在社交網站表示要出走香港。面對家事與傳聞,吳綺莉在晚間約七時二十分於葵芳召開記者會,並向傳媒解釋一切,又指向社工尋求協助,期間更強調購入大坑寓所的原因,是承繼了母親的遺產後買入,並非坊間所指,但回應到女兒的消息,壓力爆煲的吳綺莉即時淚如雨下。

社會福利署跟進

吳綺莉在好友和梁耀忠陪同下開記者會,梁強調希望社工介入:「23號事件前都去過社會福利署,要求去跟進個案,不過發現佢哋唔係咁緊密去聯繫,唔係事發後先再跟進,等到時遲咗,及早會好啲。母女問題係要盡快解決,期望可以再同社署聯絡,研究點樣提供更多聯系同支援,依家唔係有長久解決方法,希望社處提供方法長久解決。」此時,吳綺莉已眼濕濕。

好友對吳綺莉狀況表示關注:「一個月前原因知佢同女中間出現問題,情況係比較嚴重,需要好關注嘅情況,我打畀梁耀忠去聯絡社處,社工打畀我,問佢兩母女住邊,話之前住大埔,係另一組跟進,然後就中斷咗,冇再理,我認為最低限度要聯絡個細路,但冇人跟進,佢哋好似人球,等到個女再報警先有社工跟。」又指卓林有心結:「佢個女非常唔開心,我哋係一般人,搵唔到佢唔開心嘅源頭,可能成長階段加加埋埋有心結,佢媽媽(吳綺莉)自己一樣好唔開心,想搵專業社工幫忙個案,我喺呢度要就住佢(吳綺莉)嚟講,佢好脆弱,請大家高抬貴手,畀條生路佢行。」

每個媽媽都擔心自己細路

吳綺莉在好友鼓勵下終於開口:「屋企真係發生咗啲事,每一個媽媽都會擔心自己細路,唔好咁多無謂揣測,我自己做幕前,好多嘢被放到好大,希望大家畀空間我同小朋友,大家知我不嬲唔講嘢。」說畢,好友補充:「由細路出世之後,由頭到尾冇拎過一毫子,2015年件事後,佢畀電台解顧、冇工作、已經山窮水盡,我哋透過中間人聯絡,但冇得到生父援手。我哋亦嘗試搵學校、希望佢去寬限,或者可以遲交學費,佢哋真係冇錢交學費同冇錢過生活,我哋試過搵到慈善基金幫手,有一個佛教組織,搵緊畫家畫一個畫冊,吳綺莉就簽合同,每月拎30,000人工,做咗12個月,但佢交唔到任何畫,人工都照出,到第11個月時佢母親過身,上海層樓亦因為爭咗人一筆錢,畀人釘咗契,爭咗人60萬,但佢媽媽遺產如果要承辦,就要交錢先解凍到層樓去賣,當時我借畀佢60萬,就好似抵押佢大埔間屋,如果還唔到錢,佢大埔層樓就會賣,終於賣到(上海)層樓,佢有一筆現金,話唔想拎住筆錢,結果佢買咗大坑層樓。最近有指係房祖名買樓,呢啲事係唔正確。而佢母女從來冇拎生父親嘅錢,出世前後都冇拎,希望大家畀少少尊嚴呢個單親媽媽。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!