掃呢頁CODE去手機

2017年3月19日 星期日

楊千嬅:【被恭喜有咗】千嬅喪跑十公里內膽濕晒 __,楊千嬅,千嬅,

黑鹽海係咩嚟呀?千嬅楊千嬅今早出席慈善跑活動,落場參加十公里賽事,結果比其目標時間58分鐘慢約7分鐘,以1小時05分35秒跑畢全程。因賽事進行期間突然 ...


黑鹽海係咩嚟呀?千嬅

楊千嬅今早出席慈善跑活動,落場參加十公里賽事,結果比其目標時間58分鐘慢約7分鐘,以1小時05分35秒跑畢全程。因賽事進行期間突然下雨,雖千嬅幸運地未被淋濕身,但仍跑到身水身汗,全身濕透,要先到酒店沖熱水涼,飲暖水及圍頸巾保暖才折返現場接受訪問,她說:「怕懾親呀,天氣潮濕,氧氣唔夠,我都抖唔到氣,唔敢太發力,怕哮喘復發,頭先見對面海有舊黑雲,心諗大鑊,所以衝線時先發力,好似跌咗銀包追賊咁快。」

「肥到黑鹽海都浮唔起」

千嬅又覺得多做運動好,除對氣管疾病有改善外,今次跑到「內膽濕晒」是好事可以減肥,她說農曆新年時,因補償工作太辛苦而狂食:「係一底底糕咁食,上一、兩星期,我肥到啲人嚟恭喜我有咗,我都想,但唔容易囉,同埋嚟緊要做宣傳,都唔係18、22啦,怕『綻』爆衫點算?我之前中央肥胖,肥到黑鹽海都浮唔起,我目標係減十幾磅,依家減咗三磅。千嬅又覺得女人年過30最緊要皮膚緊緻,自從生了囝囝後,肚皮已不如未生前,笑言:「如果肚皮緊緻,我仲唔着bra top出嚟呀。」

呻老公雙重標準

問到老公丁子高可有笑她肥?千嬅就話老公有雙重標準,一時會笑她:「肥到企埋余文樂度變咗似佢家姐,未到似佢阿媽都大鑊,但有時又叫我保重身體,食多啲嘢。」

談到早前千嬅,梁漢文及陳奕迅(Eason)打算以「華星三寶」之名合作,千嬅謂的確有傾過想推出合唱歌,而Eason亦出聲想參與,但又因不同唱片公司關係較難,Eason表示要諗下計,惜等了多星期未有回覆,又諗過拍電影《三成故事》,講香港情懷發放正能量,她又說:「大家做乜都做三成,但片酬要收足,合唱埋電影主題曲就得,唔會蝕。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!