掃呢頁CODE去手機

2017年3月4日 星期六

任達華叫好爭住做敵人 __,任達華,

張敏上月與舊拍檔曾志偉頭貼頭合照。
任達華叫好爭住做敵人曾合作拍電影《暴風眼》的任達華,對張敏復出表示無任歡迎,並指資深演員復出會帶來新火花,任達華大讚張敏有市場又有人生閱歷,笑言若與她再合作,希望能飾演敵人:「最好做敵人,因為多啲發揮,但我唔會打女人,可以叫佢放心!」張敏上月與舊拍檔曾志偉頭貼頭合照。至於吳孟達得悉老拍檔張敏復出,亦開心到想舉手叫好:「好想再合作,畀佢做主角,我做大配角都得,佢演技好,復出係件好事!」而目前演而優則 ...


任達華叫好爭住做敵人

曾合作拍電影《暴風眼》的任達華,對張敏復出表示無任歡迎,並指資深演員復出會帶來新火花,任達華大讚張敏有市場又有人生閱歷,笑言若與她再合作,希望能飾演敵人:「最好做敵人,因為多啲發揮,但我唔會打女人,可以叫佢放心!」

至於吳孟達得悉老拍檔張敏復出,亦開心到想舉手叫好:「好想再合作,畀佢做主角,我做大配角都得,佢演技好,復出係件好事!」而目前演而優則導的田啟文,亦稱考慮開戲畀舊拍檔張敏拍:「期待合作。(你開戲畀佢?)都可以諗,佢唔出嚟就冇得諗!」


鍾意就快D Share啦!