掃呢頁CODE去手機

2017年3月11日 星期六

新人疑劣招拖尾數 圍化妝師辱罵 __,

一對新人被指態度惡劣拒付化妝師尾數。(AprilChongfb)結婚為人生大事,新人在親友見證下許一生承諾,不少新人都會聘請化妝師,希望化個靚妝,以最 ...


一對新人被指態度惡劣拒付化妝師尾數。(April Chong fb)

結婚為人生大事,新人在親友見證下許一生承諾,不少新人都會聘請化妝師,希望化個靚妝,以最靚一面示人。不過不時有化妝師與新人因價錢等問題,「講唔掂數」,令婚禮在爭拗中完成。網民April Chong便在facebook上貼文,指她於本周四(9日)為一對新人化妝,惟遇到新人及其家人的惡劣態度對待,更以各種理由企圖「走數」,不付尾數。

April Chong在其個人facebook貼上「做化妝8年了從未遇過這種劣等人」,「化妝師全日18小時工作」,「那天完成所有工作的晚上,收尾數,我遇上了說我工作有一半時間都坐喺度,憑什麼要出埋另一半訂既(嘅)尾數比我嘅"特別客人"」,男家的兄弟以事主未有18小時都在客人旁Standby(候命)為由,企圖「走數」,拒絕付工資尾數予事主。

她又指新娘曾對她呼喝,着她幫手拉裙尾,「你係咪唔識得過黎(嚟)幫我一下」,之後事主報警,不過警方無權要求新人付錢。新人的20多位親戚待警方離去後,一言一句圍着事主辱罵,叫她「賤人」,「中意唔比(畀)錢咪唔比(畀)錢囉,小額錢債都冇用嘅,慢慢追啦你」。最終事主花了足足2.5小時才成功收回尾數,惟這2.5小時未有計算於工資之內,事主白白損失1300港元。事主又呼籲同行們應收取尾數才開工,保障自己,免重蹈她的覆轍。

不少網民看罷都為事主抱不平,認為一對新人是故意留難事主,又指新人「離晒大譜」,更有網民為一對新人進行「起底」,而新人的個人facebook亦似乎已關閉,亦有不少網民為事主打氣。

網民有話說

Isaac Lee:我從來唔咒人…唯有祝福呢對仙人,下次再結婚時順順利利!

Yam Yau:自己大日子都要咁折福!衷心祝福哩(呢)對新人"年年有今日,歲歲有今朝"

Kathy Yiu:簡直離晒大譜,過份極至

Rat Zoe Lo:公道自在人心,無做錯既(嘅),唔好同佢拗,用正常途徑去追討。最緊要係...祝佢快啲離婚

Lo Karena:一定要討回公道,每一份工作都應該受到尊重

Carrie Chan April:撐你呀 公道自在人心 人賤自有天收

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!