掃呢頁CODE去手機

2017年3月13日 星期一

洪永城啜爆黃翠如 蕭正楠冷笑誓爆陰毒 __,翠如,蕭正楠,正楠,洪永城,黃翠如,

洪永城與黃翠如劇中激咀,難怪蕭正楠嬲嬲豬!
洪永城啜爆黃翠如蕭正楠冷笑誓爆陰毒洪永城(Tony)昨日為新劇宣傳時,懶理女友唐詩詠,一拖二帶住黃翠如和傅嘉莉到場,任由翠如BB胸壓,盡享齊人之福!劇 ...


洪永城啜爆黃翠如 蕭正楠冷笑誓爆陰毒

洪永城(Tony)昨日為新劇宣傳時,懶理女友唐詩詠,一拖二帶住黃翠如和傅嘉莉到場,任由翠如BB胸壓,盡享齊人之福!劇中翠如BB和Tony連場「激咀」,翠如BB雖說男友蕭正楠好放心,但阿蕭事後「爆陰毒」,冷笑話要跟洪永城女友唐詩詠拍咀戲還以顏色!對於「情敵」馬國明移情別戀黃心穎,問Tony是否放下心頭大石,他竟說:「佢從來唔係舊石!」難道不放馬明在眼內?

藝人洪永城、黃翠如、傅嘉莉(Kelly)及陳煒等昨日在將軍澳出席今晚首播的無綫劇集《我瞞結婚了》之「我瞞的婚禮」活動。

Tony在劇中不但與翠如BB隱婚,更搭上Kelly搞婚外情,名副其實左擁右抱,而他在會上亦一拖二出場,期間更半蹲讓翠如BB和Kelly坐大髀,盡享齊人之福。Tony又肆無忌憚孭起翠如BB,讓背脊「享受」對方胸壓,趁女友唐詩詠不在場就「胡作非為」,完全唔怕被扭耳仔。

熟人親熱打冷震

Tony與翠如BB在劇中「激咀連場」,兩人透露又要咀又要摑,翠如BB更笑指與對方拍親熱鏡頭時,因太熟而忍不住打冷震:「摑佢又唔敢用太大力,佢好易嬲,驚佢會投訴我!」被摑足三次的Tony笑言要在網上投訴。提到男友蕭正楠或會睇到眼火爆,問翠如BB會否叫他欣賞?她拍心口笑說:「全世界最令佢放心嘅男仔就係洪永城!」Tony聽罷亦有樣學樣,唔執輸說:「全世界最令詩詠放心嘅女仔就係翠如。(兩Pair人一齊睇劇?)都好喎,可以搵佢哋幫手谷收視!」

洪永城咁大膽孭起黃翠如,唔怕女友唐詩詠呷醋咩?
  • 洪永城咁大膽孭起黃翠如,唔怕女友唐詩詠呷醋咩?
蕭正楠
  • 蕭正楠

打到Tony飛起

翠如BB雖說男友阿蕭放心,但記者事後問他對二人激咀可會「冇眼睇」?阿蕭竟「爆陰毒」還以顏色,並冷笑謂:「梗係想睇睇吓佢兩個咀得有幾激烈囉!我仲好期待同唐詩詠快啲一齊拍戲,拍番同一樣嘅戲,畀番佢(Tony)睇!(想打佢?)使乜我打,喺劇中翠如都打到Tony飛起不過呢啲都係戲嚟嘅,佢哋擦出嘅火花,希望可帶起套劇!」

至於提到Tony「情敵」馬國明情傾黃心穎,問是否放下心頭大石?Tony笑說:「佢從來唔係舊石,我都祝福佢哋嘅!」似乎一直不當對方是對手。不過,翠如BB卻向Tony潑冷水,抬高馬國明踩Tony說:「佢梗係唔係石,佢係神,級數高好多!」令Tony哭笑不得。

洪永城任由傅嘉莉與翠如坐大髀,享盡艷福。
  • 洪永城任由傅嘉莉與翠如坐大髀,享盡艷福。
幾對「新人」拉隊宣傳《我瞞結婚了》。
  • 幾對「新人」拉隊宣傳《我瞞結婚了》。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!