掃呢頁CODE去手機

2017年3月27日 星期一

森美戥曾俊華不值 「制度表達唔到民意」 __,曾俊華,森美,

群星講特首戰果森美戥曾俊華不值「制度表達唔到民意」娛樂要聞特首激戰昨日有結果,林鄭月娥以777票當選香港首位女特首,上屆梁振英的得票是689,有網友以 ...


群星講特首戰果

森美戥曾俊華不值

「制度表達唔到民意」

娛樂要聞

特首激戰昨日有結果,林鄭月娥以777票當選香港首位女特首,上屆梁振英的得票是689,有網友以777-689=88玩數字密碼,慨嘆香港「拜拜」!薯粉森美替曾俊華感不值:「制度表達唔到香港人意願!」至於挺林鄭的向華強夫婦,竟巧合地曾投資拍電影《我愛777》,又捐777萬元撐七警,向太陳嵐昨恭喜說:「有她未來香港會好!」



【撐薯片】森美昨在Ig貼跟薯片叔叔曾俊華的合照,留言指對方有領袖魅力,能團結港人。

昨日第五屆香港行政長官誕生,由林鄭月娥以777票當選,曾俊華以365票落敗。關心社會的藝人紛發聲,曾拍短片撐曾俊華的商台DJ森美,昨在電話中坦言對戰果感失望:「我覺得係制度嘅問題,表達唔到香港人意願,似乎香港仲未有好運氣,可以deserve咁有魅力嘅領袖!」

森美覺得薯片叔叔曾俊華雖輸掉了戰鬥,但贏得了民心:「因為喺香港人心目中,佢係好有charisma領袖,香港好耐冇試過喺街上,有咁多人聚集支持一個人,大家懷住快樂、對香港充滿希望心情走埋一齊,呢種能量香港仲未可以喺嚟緊五年擁有。」對於林鄭似不滿得票似「柒柒柒」諧音黑面,他揶揄說:「黑面都應該,呢個咁幸運嘅號碼係僅次於666。」

張寶華:對香港失望

同樣是薯粉的張寶華則說:「最失望係對香港失望,連一個小圈子選舉都係呃香港人。傷心、難過、無言!」王宗堯亦諷刺道:「林鄭777票當選,中獎囉香港人!」並怨燈神蕭若元今次失靈:「蕭生一直都係燈神嚟嘛,諗住都有機會燈一燈,點解蕭生咁唔準㗎今次,靠佢食糊㗎嘛!」毛記電視腦細林日曦昨在社交網留言:「有冇人得閒關心下個7字,最可憐係個7字!」黃秋生則說:「咁廣東話係好啜核,佢預咗有排畀人笑。」

另外,李珊珊在微博鬧爆選委離地,之後又留言:「感謝薯片叔叔。感謝胡官。你們為香港出的每一分力。」翁靜晶則認為山窮水盡疑無路,柳暗花明又一村。歌手露雲娜昨出席活動時說:「我鍾意阿John(曾俊華),佢個人好親切,又好鍾意音樂,對佢落選都有啲失望。」



曾俊華贏民望卻輸給選舉制度,林鄭昨以777票當選特首。攝影:何家達



【撐薯片】撐曾俊華的李珊珊昨在微博為港人沒投票權而憤憤不平,更鬧爆選委離地。



【撐薯片】杜琪峯(右)和張寶華曾拍片撐曾俊華,張寶華對曾俊華落敗感無言。互聯網圖片

向太同777有緣

至於挺林鄭的向華強夫婦,竟巧合地跟777有緣,他們曾於99年投資拍電影《我愛777》,早前又捐777萬元撐七警。向太陳嵐昨在微博祝賀林鄭:「恭喜第一位女性特首林鄭月娥,言談盡顯承擔及大將風範!但大部份傳媒只懂挑骨頭,連最基本的禮儀如先恭喜一聲再提問都欠缺。反而曾俊華的落選致辭有驚喜,除恭喜及肯定林鄭之餘更呼籲各界支持她……有她未來香港會好,一定好!」同樣支持林鄭的張立基在微博貼「777」字樣cap帽,他昨在電話說:「我覺得佢幾適合做,感覺上佢係幾實淨一個人,做嘢都好實事求是。」

採訪:皓騫、何永寧、劉敏、馬建華



【撐林鄭】支持林鄭的向太巧合地曾投資拍電影《我愛777》,又捐錢777萬助七警。資料圖片



【撐林鄭】張立基昨日在微博貼777帽,力撐林鄭。


鍾意就快D Share啦!