掃呢頁CODE去手機

2017年3月27日 星期一

張彥博魔鬼教練上身 張致恒嗌晒救命! __,張致恒,張彥博,

一個魔鬼教練上身,一個唔願做掌上壓,超搞笑。講起藝人張彥博大家可能會諗起佢唱歌好好聽,但唔講唔知,原來佢打波都好叻。呢日,佢同張致恒喺FB開live打 ...


一個魔鬼教練上身,一個唔願做掌上壓,超搞笑。

講起藝人張彥博大家可能會諗起佢唱歌好好聽,但唔講唔知,原來佢打波都好叻。呢日,佢同張致恒喺FB開live打籃球,而題目係「如何讓對方有健康的體魄」,唔好以為2個表演吓打波咁簡單,阿博仲諗咗個遊戲,就係「射罰球訓練」,每人射兩球罰球,如果射唔入就要做5下掌上壓,連續玩3round。

起初,阿博同Steven都不相伯仲,兩個都可以射入幾球,Steven仲話「做Live有觀眾會準好多。」不過唔夠幾分鐘,實力開始懸殊,阿博不停入球,Steven就不停被罰做掌上壓,Steven一路做就一路嗌攰,仲話好想死,問阿博可唔可以唔做,點知阿博魔鬼教練上身,喺咁叫Steven:「快啲做呀!」、「唔理你呀!」、「做呀!」、「你冇得抖!」仲踢佢Pat pat,督促佢,網民都忍唔住話Steven好慘,問佢係咪想幫Steven減肥添。

唔好以為就咁就完呀,魔鬼教練係冇咁容易放手,阿博唔夠3分鐘即刻同Steven講再一round,Steven講咗4次「我想死」,仲話阿博係癡線,笑死班網民!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!