掃呢頁CODE去手機

2017年3月27日 星期一

誰人用魅力?方媛施魔法令城城封盤 __,方媛,郭富城,城城,

51歲天王郭富城(城城)於兩年前上載與大陸網絡紅人方媛拖手相後,兩人愛得高調,多次被催婚。今日就有「擬結婚通知書」曝光,到底方媛對天王施咗咩魔法呢?2 ...


51歲天王郭富城(城城)於兩年前上載與大陸網絡紅人方媛拖手相後,兩人愛得高調,多次被催婚。今日就有「擬結婚通知書」曝光,到底方媛對天王施咗咩魔法呢?

2015年11月底,郭富城(城城)親自出動法拉利接載方媛(Moka)去香港機場送機,「新城嫂」首次曝光。同年12月,城城於微博晒出一張與方媛「十指緊扣」照公開戀情,又表示「這樣開車要慢一點」,引起全城關注。幾日後,城城又再喺網上晒恩愛,上載二人齊齊戴住太陽眼鏡食飯嘅合照,並回應之前個post「這樣吃飯要慢一點」,相當之骨痺!雖然之後城城對戀情都非常低調,出席活動都唔再講戀情,但係二人時不時都喺網上互讚傳情。2016年9月,城城喺香港開一連15場演唱會,方媛仲親身支持睇足8場,城城唱完《愛的呼喚》後仲感動落淚,自覺年紀唔細想成家立室,城城亦有公開大讚方媛乖。同年11月,方媛因「食錯嘢」由城城揸黑色林寶堅尼送到養和醫院,全程陪到實一實。至近月,外界不停傳二人的婚訊,傳媒向城城經理人小美求證,小美罕有地未有作出否認。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!