網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月4日 星期六

陸永勸止醉駕 遭湯洛雯一腳伸開踢落地 __,陸永,湯洛雯,

陸永夠專業。無綫劇集《抱佣情人》尋晚就喺中環拍攝,劇情講述飲大咗嘅湯洛雯同陸永喺街頭嘈,之後湯洛雯跑上車走人,陸永就尾隨阻止,仲話湯洛雯飲咗酒唔好揸車,點知湯洛雯冇理之餘,仲一腳伸落陸永個肚踢開佢,跟住就揸車走人,陸永成個人跌喺地,黃淑儀跑上前扶番起陸永。為咗拍得有好效果,陸永畀湯洛雯踢呢場戲拍咗近十次,雖然畀人踢完又踢再跌落地,不過陸永完全冇怨言,次次都笑笑口企番起身繼續拍,真係夠晒專業。 ...


陸永夠專業。

無綫劇集《抱佣情人》尋晚就喺中環拍攝,劇情講述飲大咗嘅湯洛雯同陸永喺街頭嘈,之後湯洛雯跑上車走人,陸永就尾隨阻止,仲話湯洛雯飲咗酒唔好揸車,點知湯洛雯冇理之餘,仲一腳伸落陸永個肚踢開佢,跟住就揸車走人,陸永成個人跌喺地,黃淑儀跑上前扶番起陸永。

為咗拍得有好效果,陸永畀湯洛雯踢呢場戲拍咗近十次,雖然畀人踢完又踢再跌落地,不過陸永完全冇怨言,次次都笑笑口企番起身繼續拍,真係夠晒專業。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!