掃呢頁CODE去手機

2017年3月31日 星期五

【前列腺癌病逝】中風兒子感嘆高飛隱瞞病情﹕我係最後先知 __,癌,

高飛,原名林伯恆,是70年代演大反派而為人熟悉的動作演員,昨晚因病離世,享年65歲。高飛的兒子林志強(Jimmy)今日接受《蘋果》電話訪問,透露爸爸走 ...


高飛,原名林伯恆,是70年代演大反派而為人熟悉的動作演員,昨晚因病離世,享年65歲。高飛的兒子林志強(Jimmy)今日接受《蘋果》電話訪問,透露爸爸走得很突然,一時間自己亦未能接受。他哽咽地說﹕「係前列腺癌未期,噚晚九點半左右,打咗支針,但終於都捱唔住。我都受唔住,太突然,我感覺係最後先知,佢好硬淨,前日都冇事,噚日突然冇晒力。」Jimmy是高飛的獨子,今年42歲,兩年前媽媽不幸離世,之後自己亦中風,高飛可能一直擔心影響兒子心情,同時隱瞞了自己病情。Jimmy說﹕「媽媽兩年前離開咗,又係爆(血管),即刻走咗。7、8個月後到我中風,可能心情都有影響,現在自己只行到兩步,唔穩。」講到父親入行經過,Jimmy說﹕「爸爸係大埔人,要出城市搵嘢做,去到太平館送外賣,嗰度多電影人幫襯,就識咗電影人帶入行。」據知高飛已超過十年暫停工作,Jimmy亦因中風要休養,故其家庭經濟狀況也不太理想,而高飛的身後事亦將由高飛的姐姐幫忙處理。

高飛(右)因前列線癌病逝,兒子直言難接受。(受訪者提供) 高飛的太太兩年前亦不幸離世。(受訪者提供) (受訪者提供)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!