掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

西營盤派軍糧 杜小喬同你搵初戀 __,杜小喬,

娘娘駕到呀喂!擁有水汪汪明眸的網絡女神杜小喬,經常拍片飾演「娘娘」角色,精靈可愛又夠嗲,冧得一班宅男暈佗佗,難怪Facebook擁有近30萬Fans追 ...


娘娘駕到呀喂!

擁有水汪汪明眸的網絡女神杜小喬,經常拍片飾演「娘娘」角色,精靈可愛又夠嗲,冧得一班宅男暈佗佗, 難怪Facebook擁有近30萬Fans追隨!今集東網巨星節目《區區有女神》請來小喬重遊西營盤,這區滿布她初戀及初吻的甜蜜回憶,對她來說相當特別!

天然呆乜都冇做過

西營盤高街出名多美食,不過小喬絕不自私食,早已準備「意式草莓奶凍」跟街坊分甘同味,不過交換條件是要回答有關初戀的問題,面對Sweet爆的小喬,他們都敞開心屝分享愛情故事!女學生Nicole自爆初戀發生在中學,問到哪段戀情較深刻?小喬原本想教她答現任,誰不知她衝口而出說:「初戀嗰個!」嚇得小喬O晒嘴,超級搞笑!「四眼林奕匡」想了一會則說:「兩個都咁Sweet!」但被小喬連番追問,也流露尷尬神情。優皮男Fran瀟灑得多,自爆15歲時在網上認識初戀女友:「最深刻係送佢去外國讀書,不過唔掛住佢喇!依家有女友。」

天然呆Peyton面對小喬的尖銳問題支吾以對,問到難忘回憶,他竟說:「最深刻就係冇做過啲咩。」令小喬不禁反白眼。曾參選港男的新進藝人杜沚諾(Kento)自爆被初戀女友Hurt透:「分手時佢話我係好男仔,又話將來我係結婚對象,但佢上年結咗婚」小喬也深表同情。

囉囉孿恨拍拖

拍畢有關初戀的節目,小喬直言令她心郁想拍拖,各位兵仔識做她說:「多謝《東網》帶我嚟諗番初戀嘅甜蜜,又聽到好多人分享回憶,令我都覺得囉囉孿,幾時搵番個男朋友呢?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!