掃呢頁CODE去手機

2017年3月11日 星期六

鄭敬基孖老婆賀大仔畢業:佢依家識醫我 __,鄭敬基,

兩父子真係好似樣!現年54歲的鄭敬基(Joe)去年5月迎娶比他年輕19歲的圈外女友Angie,但Joe天生一副童顏,二人外型上完全沒有差距,Joe亦絕 ...


兩父子真係好似樣!

現年54歲的鄭敬基(Joe)去年5月迎娶比他年輕19歲的圈外女友Angie,但Joe天生一副童顏,二人外型上完全沒有差距,Joe亦絕不介意與老婆仔公開曬恩愛,近日兩公婆就齊齊飛到澳洲悉尼賀27歲仔仔鄭家揚於悉尼大學(University of Sydney)碩士畢業,Joe還將相片上載至社交網與大家分享喜樂,網民都紛紛留言指他兩父子似足兩兄弟!

同仔仔似2兄弟

事後Joe接受東網電話訪問,講到兩父子十足餅印,他笑說:「冇咁諗,但好多人咁講。」他又透露仔仔是實習物理治療師,試過有病人跟他兒子說:「你好熟面口,係咪唱歌㗎 ?係咪鄭敬基?」兒子即澄清:「我係佢個仔。」至於被讚與仔仔似兩兄弟,有何保養心得?他指自己純天然,有人問過他為何不吃補品,他就是沒有吃過,還分享童顏秘訣:「自己冇愁,唔開心會同身邊人分享,唔會眉頭皺。」他又謂今趟旅程最開心是兒子的貼心舉動:「我膊頭痛,阿仔幫我醫,又得喎!好感恩,佢以前仲返學,依家識醫我。」

前妻妹妹缺席畢業禮

至於前妻和細女為何沒有現身畢業禮,他解釋:「因為媽咪(前妻)同妹妹喺加拿大,要二十幾個鐘先飛到悉尼,仔仔得兩張飛,所以我同老婆做代表。」他又透露未來日子會很忙,要不時飛到加拿大:「妹妹6月大學畢業,我要過去,佢讀教育系,8月就到仔仔結婚,新抱係音樂治療師。(你同個仔咁似樣,組兄弟合唱團?)絕對冇可能,佢哋冇興趣入行,至於留邊度發展就佢哋自己決定。(恨抱孫?)冇所謂,順其自然,到時可能話個孫係我個仔。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!