掃呢頁CODE去手機

2017年3月2日 星期四

窮到燶!姜皓文曾冇錢交租搞到漏夜搬竇 __,姜皓文,

姜皓文自覺有情緒問題。現年50歲的演員姜皓文(黑仔)不知入覺入行已30年,亞視出身的他由電視演到電影,渾身是戲的他今年獲金像獎方面肯定,首度獲提名「最佳男配角」,將與曾志偉、秦沛、吳孟達以及廖啟智等人爭獎。演齡30的黑仔演過各類型角色,亦曾因為入戲太深而令情緒受影響,更而影響到日常生活,就如影帝張家輝一樣亦曾有過情緒病,黑仔表示:「其實呢幾年老婆(金慧英)成日叫我睇醫生(心理醫生),初初我以為佢講 ...


姜皓文自覺有情緒問題。

現年50歲的演員姜皓文(黑仔)不知入覺入行已30年,亞視出身的他由電視演到電影,渾身是戲的他今年獲金像獎方面肯定,首度獲提名「最佳男配角」,將與曾志偉、秦沛、吳孟達以及廖啟智等人爭獎。

演齡30的黑仔演過各類型角色,亦曾因為入戲太深而令情緒受影響,更而影響到日常生活,就如影帝張家輝一樣亦曾有過情緒病,黑仔表示:「其實呢幾年老婆(金慧英)成日叫我睇醫生(心理醫生),初初我以為佢講笑,但佢次次都好認真講。我就會諗,其實近呢十年,我都幾歇斯底里,少少事都會扯火得好緊張,尤其係揸車嘅時候,好躁,試過用車閘住部亂揸車嘅的士,我有種忍無可忍嘅感覺,係老婆係咁撳住我,但我都有落車鬧個司機。」黑仔意識到出現問題,不過就未有找醫生,而用一些想法、意志去調整自己,他表示:「我成日要諗,如果我有咩事,我屋企、太太會好麻煩,一諗到咁就會熄火,都算控制到。」

「入紙」生B被「彈紙」

不過姜皓文都有鐵漢都有柔情的一面,講到演戲對黑仔的其他影響,近年演過不少父親角色的他,笑言亦因此令他有生B念頭。

他與太太金慧英結婚至今18個年頭,二人一直未有計劃生B。黑仔坦言曾有意向太太「入紙生B」,可惜被「彈紙」,他笑言:「其實我拍過咁多戲,好多戲都係有女兒嘅爸爸,唔知係咪外父相,不過,女兒真係好窩心,好多拍完戲都會寫張咭畀我,令我都幾想生番個女,但我老婆無應承,而大家諗吓諗吓亦打消念頭。」黑仔繼續與太太享受二人世界,他感觸表示能夠活躍幕前演出,有賴太太一直在背後默默支持,笑言現階段希望能買間海景大屋,答謝太太。

捱窮的日子

當年剛剛加入亞視的黑仔,每月只有幾千元人工,他說:「係窮到連屋租都唔夠錢交,要成日避開個包租婆,最後係避到佢忍無可忍,Lock咗我度門,搞到要漏夜返去執返啲野,再要搵地方住。」

黑仔亦演出過不少動作戲,他直言身為演員,受傷亦是在所難免:「尤其係男演員,受傷真係好難避免,但係自己冇乜所謂,因為真係好鍾意演戲。近年最難忘係拍《殺破狼2》,同吳京由三樓跳落地下,因為導演要求好高,前後跳咗7次。我本身都唔怕高,但跳咁多次後尾都開始怯喇,怕咁樣繼續跳會出事,好彩最後冇事。另一次係前幾年內地拍《盜墓筆記》,因為個景有好多手造嘅機關,結果畀木棍打中左眼受傷,差啲爆眼球,即時疼咗一大片,不過為免影響進度只可以忍痛拍攝,好難忘。黑仔又重申不介意受傷,認為是身為演員的經歷。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!