掃呢頁CODE去手機

2017年3月11日 星期六

盧海鵬發老脾 林建明勁驚:佢更年期? __,林建明,盧海鵬,

林建明話盧海鵬見人就鬧,佢話唔知盧海鵬係咪更年期。藝人盧海鵬、林建明出席「和興白花油90周年聯歡晚宴」,提到盧海鵬早前在奇妙電視節目《放試》記者會時發 ...


林建明話盧海鵬見人就鬧,佢話唔知盧海鵬係咪更年期。

藝人盧海鵬、林建明出席「和興白花油90周年聯歡晚宴」,提到盧海鵬早前在奇妙電視節目《放試》記者會時發老脾,林建明指當時盧海鵬幾乎見人就鬧:「我都唔知佢做咩咁鬼惡,依家覺得都唔知佢係咪更年期,覺得佢好似有情緒病咁,呢兩次見到佢都諗做乜佢成日發脾氣。我平日都有幫類似嘅人,所以都會幫佢。約佢食飯、傾偈,我只係希望佢能夠快樂,唔知係咪工作壓力太多。」

而盧海鵬現身時,被帶到與林建明及胡楓同一枱,盧海鵬一見林建明即謂:「你想唔想同我坐呀!」林建明扮驚挨到胡楓身邊,隔一會林建明又走去拍盧海鵬心口叫他說:「唔好嬲,唔好嬲!下火下火!」之後盧海鵬走去同梁家仁握手,林建明又謂:「佢見到你先笑番咋!」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!