網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月16日 星期四

同嘉玲做番朋友?關之琳話放低咗 __,關之琳,劉嘉玲,嘉玲,

關之琳話放低咗喇!女星劉嘉玲於2015年與關之琳(之之)前夫陳泰銘行山而惹之之不滿,令到二人反目,事隔約兩年,二人再次同場,嘉玲先到,五分鐘後之之到場 ...


關之琳話放低咗喇!

女星劉嘉玲於2015年與關之琳(之之)前夫陳泰銘行山而惹之之不滿,令到二人反目,事隔約兩年,二人再次同場,嘉玲先到,五分鐘後之之到場。問到之之與嘉玲同場會否尷尬?之之表示:「順其自然。(嘉玲話做番朋友要睇你?)順其自然,事情都淡化,最緊要舒服,兩年我都放低咗。(主動傾偈?)睇座位分配。(合照?)睇吓,唔會刻意,特登好肉酸。」問到二人有心病?她想一想表示不說。

提到之之為其睡衣品牌在巴黎拍攝性感照,她表示在巴黎即興拍攝,之後會有更性感的睡衣推出:「我呢個年紀唔可以太性感,會嚇到我,之後會出透視款,亦會喺內地開店。」問到是否因感情失意,而事業得意?她表示:「要先有事業,後有愛情,唔會兩樣都冇,只會更順利。」早前與她韓國組合Super Junior-M中國籍成員周覓傳緋聞,她解釋是鍾鎮濤的朋友,叫大家不要誤會。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!