掃呢頁CODE去手機

2017年3月2日 星期四

【華置大股東接收工】被問點解咁分俾劉鳴煒?大劉獨家回覆:我好錫佢 __,鳴煒,劉鑾雄,大劉,劉鳴煒,

【新增回應】在股權轉讓聲明中,大劉劉鑾雄稱「健康極為不穩」,但今午約二時他突然返華置,甘比亦有同行。但甘比只逗留了兩分鐘左右便離開、去仔女放學:至於大劉則仍在華置。至四時十分左右,折返的「華置大股東」(手持50.02%股份)甘比陪大劉離開華置,同行還有女兒、華置未來接班人秀樺。大劉拾級而下準備上車時,步履穩健,由保鑣開路。此時有傳媒忽然問大劉是否對劉鳴煒有意見、故分給他的華置股份不如仲學咁多,大劉 ...


【新增回應】在股權轉讓聲明中,大劉劉鑾雄稱「健康極為不穩」,但今午約二時他突然返華置,甘比亦有同行。但甘比只逗留了兩分鐘左右便離開、去仔女放學:至於大劉則仍在華置。至四時十分左右,折返的「華置大股東」(手持50.02%股份)甘比陪大劉離開華置,同行還有女兒、華置未來接班人秀樺。大劉拾級而下準備上車時,步履穩健,由保鑣開路。此時有傳媒忽然問大劉是否對劉鳴煒有意見、故分給他的華置股份不如仲學咁多,大劉與甘比充耳不聞,與女兒登車。秀樺坐最入,甘比坐中間,大劉坐最開。期間另有傳媒問大劉「健康不穩」的意思,大劉亦未有回應。此外,大劉乘坐的Maybach,車尾廂放了一張輪椅;另大劉喜歡潔淨,離開之前華置即派員打掃大門口幾級樓梯。對於華置股份分配,劉鳴煒與仲學所得比例不同,大劉獨家回應《蘋果》謂:「當然唔係,好錫我個仔(鳴煒)唔想俾人利用我分配財產來挑撥離間。」至於目前大劉身體狀況如何?大劉説:「換腎後有些反覆不穩定,但目前係OK嘅!」

(攝影:陳俊強、黃曉程、梁繼光) 甘比接完秀樺放學返華置。 一家三口由保鑣護送下離開。
一家三口拖到實。 落樓梯要人扶實。 臨離開前有記者問到噚日華置股份分配,大劉當時未有回應。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!