網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月26日 星期日

嘈醒女兒爆口角 吳綺莉否認卓林同性戀 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

吳綺莉話要自己反省。藝人吳綺莉(Elaine)再度與女兒卓林爭執導致警方介入,連日來大批傳媒追訪並作出不少揣測。吳綺莉接受東網電話訪問,直認自己衰衝動 ...


吳綺莉話要自己反省。

藝人吳綺莉(Elaine)再度與女兒卓林爭執導致警方介入,連日來大批傳媒追訪並作出不少揣測。吳綺莉接受東網電話訪問,直認自己衰衝動半夜搞醒女兒理論才發生口角,她說:「係自己衰衝動,半夜三更去嘈醒個女,傾佢嘅交朋友問題,自己脾氣唔好,冷靜唔到所以發生口角,自己都真係要自我反省,訓練自己嘅EQ同IQ。」吳綺莉直言現階段精神狀態好差,強調事件發展至今,對自己是一個教訓。

胃病食唔落嘢

而Elaine接受調查期間,警方曾入屋進行搜證,期間警方曾搜括其廚房,問到警方入屋搜查目的?Elaine表示:「因為報咗警,差人都要循例入屋搜查。」最新消息指Elaine在卓林枱面發現疑似鎮靜劑的藥物,有傳言有人稱「唔食藥不如死咗去」,亦有稱有人因皮膚病問題要服藥,Elaine否認說:「冇人有皮膚病,真係唔好再聽外面所講嘅傳聞,依家交畀警方處理,真係唔可以講咁多,反而我依家有胃病,瞓唔到、食唔落,精神好差。」

阿女未返屋企

據知,Elaine因不滿女兒抽煙,並察覺女兒交友出現問題而試圖與女兒作溝通,惟對方一直推托,心急追問下令事件一觸即發,卓林為此曾離家出走。講到女兒卓林去報警,令吳綺莉二度接受警方調查,她表示:「做阿媽點會嬲,只會諗方法處理。」

有指卓林交朋友中包括男性及同性朋友,而卓林更與同性朋友同房過夜,早前離家出走時曾向同性朋友借宿,Elaine對此大為緊張。問Elaine是否知道女兒的感情狀況?她說:「梗係唔係啦,佢唔係鍾意女仔,唔好亂傳,佢依家冇拍拖。(同個女依家關係OK?)當然唔可以怪個女。(卓林未返屋企住?)係,暫時未,佢係朋友度住,有同女聯絡,大家當然有傾,始終係兩母女,冇我話嬲唔嬲,係需要要自我反省,要檢討脾氣。(脾氣差係因為飲酒習慣?)好多謝大家關心,我一向好注意身體,飲嘅酒唔係大家想像中咁嚴重,唔係飲嗰少少會鬧人。」

做緊設計工作

講到工作方面,吳綺莉透露同有線傾緊新工作,但因為有線方面亦有需要作調整,目前暫未有具體工作:「依家做緊設計方面工作,所以發生呢件事都令我好煩惱,希望大家放過我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!