掃呢頁CODE去手機

2017年3月29日 星期三

被嫌唔夠溫柔 周秀娜拍劇講「四川話」 __,周秀娜,

周秀娜話成日食食螺絲。藝人周秀娜(Chrissie)於將軍澳電視城拍攝無綫新劇《宮心計2深宮計》。以古裝造型示人的Chrissie被問到有指她與劉心悠 ...


周秀娜話成日食食螺絲。

藝人周秀娜(Chrissie)於將軍澳電視城拍攝無綫新劇《宮心計2深宮計》。以古裝造型示人的Chrissie被問到有指她與劉心悠獲劇組優待一事,她作出否認,又指監製及導演均一視同仁:「我唔清楚,我情況比較特殊,我喺套劇後半段先出現,佢哋開工比我早。我尋日第一日開廠景,同馬浚偉、胡定欣同陳煒凌晨四點先收工。我工作咗19小時,好感恩仲有得瞓。我諗係要趕起廠景,唔關優待邊個,監製同導演都一視同仁。」Chrissie力撐心悠並無特權:「我同心悠第一日開外景就收黃昏六點,因為冇太陽要收工。我唔見佢有優待,佢拍到凌晨五點,朝早八點又出現喺化妝間,我聽到都呆咗。唔存在優待,睇戲份。」

成日食螺絲

Chrissie又透露之後拍攝期間有可能要請假拍電影:「留咗3至5月拍劇,當中有其他嘢之前接咗,有部戲要離港拍,同劇組講咗打定底。」問到Chrissie目前是否習慣拍劇?她笑言不時食螺絲:「唔算好習慣,要顧個頭、衫、對白。我成日要挺直個人,我唔慣行路,仲畀導演叫我講嘢要溫柔啲。我讀對白會食螺絲,講得唔正會似講四川話,講到變咗冇人聽過嘅字。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!