掃呢頁CODE去手機

2017年3月11日 星期六

丁子高 讚老婆轉數快補鑊技巧奇高 __,丁子高,

丁子高笑言平日不時與太太千嬅唇槍舌劍。
丁子高讚老婆轉數快補鑊技巧奇高對於老婆千嬅在爆粗事件上執生,為姊妹陳逸寧解圍補鑊,身為公關的丁子高也忍不住讚老婆轉數快,丁子高說:「佢不嬲轉數快,唔係 ...


丁子高 讚老婆轉數快補鑊技巧奇高

對於老婆千嬅在爆粗事件上執生,為姊妹陳逸寧解圍補鑊,身為公關的丁子高也忍不住讚老婆轉數快,丁子高說:「佢不嬲轉數快,唔係我教佢,係我學佢就真。我哋平時都唇槍舌劍o架。(邊個轉數快啲?)各有各啦,我轉數快佢先揀我啫。(咁嗌交時係咪千嬅贏多啲?)我哋都唔會特別鬥嘴,如果去到嗌交時,我多數都唔出聲。我成日同人分享,如果一方情緒高漲時,另一個就最好唔好出聲,呢個係夫婦相處之道,千祈唔好火上加油。(囝囝有冇遺傳轉數快?)梗有!我諗佢大個咗會同人鬥嘴。(到時千嬅同囝囝夾擊你?)可能係我同個仔夾攻佢呢!」


鍾意就快D Share啦!