掃呢頁CODE去手機

2017年3月19日 星期日

翠翠同老公一齊「走佬」 謝安琪模擬作動路線襯定母女裝 __,翠翠,謝安琪,葉翠翠,

已有一子的Kay經驗十足,雖然月底是預產期但仍表現淡定,更笑言入院生B似住酒店。
翠翠同老公一齊「走佬」謝安琪模擬作動路線襯定母女裝多位女藝人上半年排住隊生雞B,踏入倒數階段,謝安琪(Kay)及葉翠翠兩位大肚婆各有準備。本月底就生的 ...


翠翠同老公一齊「走佬」 謝安琪模擬作動路線襯定母女裝

多位女藝人上半年排住隊生雞B,踏入倒數階段,謝安琪(Kay)及葉翠翠兩位大肚婆各有準備。本月底就生的Kay心情淡定,笑謂期待入院歎世界,更已為B女襯定母女裝出院!而主張順產的她表示突然作動的話,已計劃好快速路線入院生B!至於新手準媽媽葉翠翠亦已執定走佬袋,預埋老公周曉東齊齊住院!

去年不少女藝人相繼宣布有喜,距離預產期愈來愈近,現時肚大如籮的謝安琪(Kay)、葉翠翠亦已做足準備,隨時ready迎接小生命的降臨!佗B女的Kay預產期為三月底,已有一子的她生B經驗十足,現時表現淡定。計劃順產生B的她,昨日接受本報電話訪問時,表示若突然在街上作動,已諗定路線快速入院:「我會去醫院等醫生睇我情況,如果有時間就沖個涼、喺醫院hea吓。」她透露上胎是在家中作動,由老公張繼聰負責揸車載她到醫院,事前更曾模擬過去醫院的路線:「其實平時都知點行,但上胎因為第一次生,所以有模擬過個心情要點行,但依家佢又大個仔,我又生過一次,唔使啦。」

設備充足似酒店

Kay又表示已執定走佬袋並放在當眼位置,內裏衣物以簡單、輕便為主:「我上次都淨係帶套睡衣,護膚品嗰啲都好少,因為生B都唔會在乎自己有冇打扮。同埋陪月姨姨同屋企人一定會帶湯水畀我,幫我可以快啲餵到母乳同恢復元氣。」又指醫院設備充足,專為孕婦而設的護理用品及坐月用品亦非常齊全,笑言入院生B似去住酒店:「間醫院嘅裝修都好清雅,真係好似酒店咁,所以我都幾期待,除咗見囡囡之外,嗰幾日好似幾歎咁!」細心的Kay更為產後出院一刻做好準備,已襯定母女裝,屆時可以與囡囡一齊着靚靚出院。

  • 放大圖片
肚大如籮的Kay透露已執定走佬袋。
  • 肚大如籮的Kay透露已執定走佬袋。
Kay早前與好友預祝40歲生日。
  • Kay早前與好友預祝40歲生日。

緊張大師剪臍帶

至於預產期為五月中的葉翠翠,雖是新手準媽咪,但她昨日接受本報電話訪問時,就坦言未覺緊張,笑謂執走佬袋時會預埋老公周曉東一份:「執埋老公嗰份,到時佢一齊住院,老公都有話『使唔使呀?』我話『你唔陪我,我走咗去呀!』」問到老公可會入產房剪臍帶?她說:「我覺得好核突,老公就想剪,不過佢係緊張大師,又要影相又要拍片,睇佢到時做得邊樣啦。」又透露計劃開刀生B:「聽過媽媽朋友講自然生產有好處,但都有好多驚險事,自己又好細膽,所以都係開刀生。(唔怕有疤?)唔怕,好細條o架咋,比堅尼都着到。」

此外,翠翠早前與老公影了一輯大肚靚相,以Bra Top配薄紗性感上陣的她,坦言老公曾投訴太性感:「老公有話唔得咁性感,性感嘅由佢自己嚟拍。之前仲專登買咗幾套內衣影相,老公見到即問咩事,知道係拎嚟影相,佢就話『影你個頭呀!』」最後她選擇尊重老公,所以在拍攝時亦較為密實一點。

佗B 7個多月的葉翠翠,以Bra Top配薄紗上陣影大肚照。
  • 佗B 7個多月的葉翠翠,以Bra Top配薄紗上陣影大肚照。
翠翠原只着內衣拍攝,卻遭老公投訴太性感。
  • 翠翠原只着內衣拍攝,卻遭老公投訴太性感。

文:音樂組

採:影視組、音樂組

攝影化妝:Jerman Cheung and Jessica Yeung@J.A.C.K.Timeles makeup & photography FACTORY


鍾意就快D Share啦!