掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

大美人個朵累事 關之琳最強Body都Lonely __,關之琳,

大美人都係會lonely架!要江山又要美人,愛老婆更愛情人!唔係我Nuts哥吹水,呢個的確係唔少男人嘅終極心聲!小三熱勁過禽流感,滲透率高,你睇不時有 ...


大美人都係會lonely架!

要江山又要美人,愛老婆更愛情人!唔係我Nuts哥吹水,呢個的確係唔少男人嘅終極心聲!小三熱勁過禽流感,滲透率高,你睇不時有大婆拉隊捉姦嘅短片瘋傳,當場剝小三光豬,大婆同小三拳拳到肉打到狂扯頭髮衫都甩,呢啲動作片真係好睇過《葉問》!做小三係咪錯晒?呢個議題千古爭辯不休,有人話牛唔飲水唔㩒得牛頭低,有人就話個死佬最大責任!

出軌係戀愛 婚姻係人生

其實好多男人心目中,總會有一個小三位置,唔使一定要有肉體關係,喺意識上點都想有個小三寄託吓。簡單嚟講,小三係包含晒你老婆或女友有嘅優點,同時抹走晒你老婆或女友嘅缺點!呢個小三,可能係老友阿陳個識煮得一手好菜嘅老婆;亦可能係嗲聲嗲氣嘅女同事,又或者可能係你啱啱睇完嗰部愛情動作片嘅主角吉澤明步。關鍵係,好男人會將小三埋藏心底,齋思想出軌;但把守唔住嘅衰公直情行動埋,畀小三介入自己生活。

出軌係戀愛,婚姻係人生。正印係同你一齊面對現實,你會嫌佢成日只係講柴米油鹽,叫你飲多碗湯都嫌煩!小三同你則猶如乾柴碰上烈火,激情浪漫,自以為相逢恨晚。平時孤鬼寒嘅你,會為博佢一笑買紮花、送個袋,講盡「傻豬」、「BB」等幼稚嘅綿綿情話。正印?對得多,你望多眼都嫌費事!

啞忍多年谷爆:冇做過主動

小三心態又係點?早排大美人關之琳接受內地訪問時,就激罕地回應,對於成日被人話係小三,佢話自己冇做過主動,亦都阻擋唔到人哋點做,感情要嚟就嚟,擋都擋唔住!當然都會後悔過,因為始終會傷害人!至於成日孭住拜金呢個標籤,佢就話自己啲男友係成功啲啫,點解唔可以係對方貪佢名氣?言論一出即引起熱論,連當年同佢有過節嘅陳美琪,都話之之有悔意,都唔算係太壞!今時今日,已經係富婆級嘅關之琳,都唔需要做宣傳炒作人氣,答得呢啲問題,唔多唔少因為忍咗好多年!我Nuts哥反而覺得,54歲嘅佢夠薑、夠勇,起碼肯認同承擔之餘,其實大美人呢個朵對佢都冇乜着數!

講拍戲,咁多年嚟大家只記得關之琳經典作,喺《黃飛鴻》入面嘅「十三姨」。關之琳話過,靚又點?拍戲咪又係做配角、做花瓶,導演都唔肯畀機會去做反派或醜角!講拍拖,關之琳話每次都付出真愛,但最後都係分手收場!人人都以為大美人搵男友垂手可得,大把貨選擇,其實有邊個男人唔想有個大美人喺身邊,日對夜對賞心悅目之餘,帶出街又可以耀武揚威!之不過,又要威又要戴頭盔,當有個大美人女友時,個男人又會冇安全感,驚女友隨時被人搶走!關鍵係男方唔夠愛、唔夠勇氣嘅話,大美人拎住一手好牌又點?最後都係食唔到胡!

勇字行頭得個吉

喺愛情面前,人人平等,如果一方係為美色,另一方係為錢,反而簡單得多!關之琳咁多年嚟,每段感情維持咁耐,就知佢真係想搵真愛,但係咪咁易搵呢?就算係大美人,都唔可以寫包單!雖然佢已經係炒樓無敵嘅超級富婆,但係攬住咁多錢又點?都想有人錫吓、攬吓!最難得,係佢經過咁多段感情兼離埋婚,始終心入面仲有個童話,期待緊Mr. Right嘅出現。佢話:「世界那麼大,不會沒有的!」屢敗屢戰,依然心口有個勇字!

N年前即係90年代,個個都會出番隻碟,關之琳都曾經有出過!我最記得佢有首歌《還是要孤單》: 「還是要孤單,等了又等,錯了又錯,傷了又傷,盼了又盼。」原來當年已經唱盡佢感情上嘅寫照。大美人,還是會寂寞。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!